Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «حسین نقوی حسینی»، سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص عدم حضور فراکسیون ولایی در جلسه ای که با محوریت FATF  برگزار شده بود، گفت: از برگزاری این جلسه بی اطلاع بودم. بنده سخنگوی این فراکسیون هستم و هیچ صحبتی در مورد تحریم FATF توسط فراکسیون ولایی مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین حرفی زده شده باشد، توسط رییس فراکسیون بوده که باز در مورد آن جلسه بی اطلاع هستم.

او گفت: ما مخالف FATF هستیم و دلیل آن هم این است که سایر کشورهای تعاریف متفاوتی از تروریسم دارند و شرط ما برای تعریف "تروریسم" را رد کرده اند.

حسینی عنوان کرد: عضویت و یا عدم عضویت ما در این کنوانسیون چیزی را عوض نمی کند زیرا تحریم‌های ثانویه آمریکا در راه است و کشورهای غربی علیرغم وجود تحریم ها با ما کار نخواهند کرد.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تروریسم کشورهای غربی مجلس شورای اسلامی برنا فراکسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد افزود: طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آنها تنها اعلام شده‌ و هرگز اجرا نشده‌اند. 

لووی اضافه کرد: بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.در صدر آنها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آنها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود