Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛  این خاکسترها که ناشی از سوختن زغال سنگ در یک نیروگاه برق است در این منطقه انباشته شده است. این خاکسترها حاوی مواد سمی از جمله جیوه، سرب، آرسنیک و سایر فلزات سنگین سمی است و می تواند آلودگی زیست محیطی گسترده ای در منطقه به وجود آورد.
بازرسان وزارت محیط زیست آمریکا در روز یکشنبه با قایق به منطقه رفتند تا نمونه هایی را برای ارزیابی کیفیت آب جمع آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مایک رگن ( Mike Regan ) وزیر محیط زیست آمریکا گفت تصاویر ویدئویی هوایی نشان می دهد "خاکستر زغال سنگ به طور قابل توجه سطح رودخانه را پوشانده است.هنگامی که اوضاع آرام شود آنگاه ما بازرسان خود را در حوزه های دیگر به منطقه خواهیم فرستاد تا میزان خاکستر زغال سنگ را بررسی کنند ".
سیل در روز جمعه چند نقطه از سد ساتون لیک را دچار آسیب کرد. مخزن این سد بیش از چهارصد هکتار وسعت دارد.
طوفان سهمگین فلورنس سبب بارش شدید باران، رانش زمین و فروریختن پل ها در ایالت های شرقی آمریکا از جمله دو ایالت کارولینای شمالی و جنوبی شده است.
سیل راه‌ های ارتباطی شهر ساحلی ویلمینگتون در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا را کاملا قطع کرده است. بنابر گزارش‌ ها این شهر با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر تبدیل به یک جزیره شده و همه جاده‌ های منتهی به آن زیر آب فرو رفته است. بر اثر این حادثه، برق نزدیک به ۷۴۰ هزار خانه و محل کسب و کار در هر دو ایالت قطع شده و به دلیل کمبود سوخت برای خودروها و ژنراتورها، صف‌های طولانی از متقاضیان در ایستگاه های پمپ بنزین تشکیل شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سطح آب رودخانه کیپ فی یر در کارولینای شمالی بالا رفته و احتمال طغیان رود در چند روز آینده وجود دارد. در پی وقوع این طوفان به ۲ هزار و ۸۰۰ خانه که در اطراف این رودخانه قرار دارند، هشدار تخلیه داده شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آمريکا کارولينا آلودگي طوفان فلورنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد