Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:50:32 GMT

اردن و الجزائر حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۹۰۰۸

اردن و الجزائر حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، اردن و الجزائر حمله تروریستی روز شنبه در اهواز را که به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، محکوم کردند.

«بن علی شریف» سخنگوی وزارت خارجه الجزائر یکشنبه شب گفت: حمله ای را که یک رژه نظامی در اهواز را هدف قرار داد قویا محکوم می کنیم و به خانواده های قربانیان و مردم ایران تسلیت می گوییم و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر «مبارک ابو یامین» معاون وزیر مشاور امور رسانه ای اردن نیز در بیانیه ای که خبرگزاری رسمی این کشور منتشر کرده است حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد.

وی همچنین تسلیت دولت اردن را به ایران و خانواده های قربانیان ابراز نموده و برای مجروحان بهبودی مسئلت نمود و بر ضرورت ادامه همکاری بین المللی مشترک برای غلبه بر تروریسم تاکید کرد.

کد خبر 4410640

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن الجزایر اهواز ایران ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی آلمان ادلب افغانستان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد