Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:31:10 GMT

بونجاح سوپر استار لیگ قطر/ فریرا بهترین مربی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۹۲۴۵

بونجاح سوپر استار لیگ قطر/ فریرا بهترین مربی

مهاجم السد توانست عنوان سوپر استار هفته ششم لیگ ستارگان قطر را به دست آورد و فریرا هم بهترین مربی هفته شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید هفته آینده دیدار رفت خود را برابر السد قطر برگزار کند. السد که در دور قبل تیم فوتبال استقلال را حذف کرد در شرایط خوبی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بغداد بونجاح همچنان بهترین گلزن لیگ قطر است و توانست در دیدار برابر الریان هم به درخشش خود ادامه دهد. این مهاجم الجزایری با دو گلی که در دیدار برابر الریان به ثمر رساند تعداد گل های خود را به عدد 12 در شش بازی رساند و عنوان سوپر استار هفته را به  خود اختصاص داد.

و اما فریرا، سرمربی السد که تیمش توانست در حساس ترین بازی هفته با پنج گل الریان را شکست دهد به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام السد قطر بغداد بونجاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد