Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادقی مدیر اداره اوقاف شمال‌شرق تهران در مورد برنامه های دهه اول محرم آن منطقه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در این منطقه طبق سیاست های کلی سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان دو امامزاده پنج تن و امامزاده عبدالله همه‌سین برنامه های دهه اول با نظم خاصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:برنامه های عزاداری در این دو امامزاده بعد از نماز مغرب و عشا انجام می شد و شامل سخنرانی و مداحی بود.

وی در ادامه به موضوع اطعام و بودجه این کار پرداخت و افزود: پرداخت تمام هزینه های مربوط به اطعام عزاداران از محل اجرای نیات واقفین پرداخت می شود و به هیچ عنوان از پول هایی که مردم در داخل ضریح می ریزند برای این کار استفاده نمی شود.به دلیل اینکه نیت آن کار فرق می کند و باید صرف ساخت و ساز و امور فرهنگی آن امامزاده شود.این موضوع بسیار مهمی است باید به آن توجه فراوان شود و نباید در آن شائبه ای ایجاد شود.

صادقی در ادامه گفت: هرشب در هر کدام از دو امامزاده ها نزدیک به هزار غذا میان عزاداران سید و سالار شهیدان تقسیم می شد و به لطف خدا مردم در عزای امام حسین(ع) مثل هر سال با شور خاصی شرکت می کنند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: تا پایان ماه صفر برنامه سخنرانی و مداحی در آستان دو امامزاده پنج تن و امامزاده عبدالله همه‌سین برقرار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم محرم 97 سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد