Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد طی دیدار با امام جمعه جدید شهرستان نظرآباد گفت: کارکرد مسجد طراز اسلامی نقطه هدف فعالیت کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز طی دیدار با امام جمعه شهرستان نظرآباد که یکشنبه  ( 1 مهر ) برگزار شد، گفت:  رجوع مردم به مسجد و کانون های فرهنگی هنری با تأسی بر کارکرد مسجد طراز اسلامی با همراهی ائمه جمعه مساجد یک راهبرد فرهنگی تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته حجت الاسلام شکری، الگوسازی در راستای کارکرد مسجد طراز اسلامی نقطه هدف فعالیت کانون های مساجد است که بر اساس این مهم بسیاری از تدابیر و مسائل فرهنگی را می توان تبیین و برنامه ریزی کرد.

 

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همراهی فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جماعات و ائمه جمعه را مهم خواند و تصریح کرد: این همراهی زمینه هم افزایی و هم فکری است.

 

وی خاطرنشان کرد: هیئت اندیشه ورز به عنوان تشکل ثابت ماهانه در راستای هم افزایی و هم اندیشی است که در این هیئت از نقطه نظرات ائمه جمعه استان می توان بهره مند شد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عاشورا تاسوعای حسینی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز عاشورای حسینی امام حسین ع حمله تروریستی اهواز امام جمعه نظرآباد دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه

ایسنا/تهران مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن نموده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم ورامین برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند