Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - با تساوی چلسی، لیورپول در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تنها شد. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تساوی بدون گل چلسی در دربی کم‌هیجان لندن مقابل وستهام، این تیم به جای صدر جدول به رده سوم تبعید شد تا لیورپول در صدر  تنها شود.

 در دیگر بازی، آرسنال در ادامه روند رو به رشد خودش چهارمین برد متوالی‌اش را این بار مقابل اورتون جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را در زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

R7879/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ

پارتنوپی در خانه برابر تیم انتهای جدولی فروزینونه متوقف شد

طرفداری | عصر امروز و در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم ناپولی و فروزینونه در استادیوم دیگو مارادونا به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. ویکتور اوسیمن و متئو پولیتانو گلزنان پارتنوپی در این دیدار بودند و در سمت مقابل، ولید چدیرا هر دو گل فروزینونه را به ثمر رساند. ضمن اینکه ماتیاس سوله در نیمه اول، یک ضربه پنالتی را برای تیم میهمان از دست داد. ماریو روی از ناپولی نیز در دقیقه ۹۸ و پس از دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی، ناپولی ۴۹ امتیازی شد و در همان رتبه هشتم باقی ماند، فروزینونه نیز با ۲۷ امتیاز نتوانست رتبه خود را از هجدهم بهبود دهد.

آمار بازی فروزینونه - ناپولی جدول سری آ  جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم