Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، هنوز رقم دقیق اختلاس و تخلف مالی نفتی در منطقه بوشهر مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر بروز تخلف در منطقه بوشهر اعلام کرد: "موضوع تخلف مذکور در حوزه فروش فرآورده های نفتی به شناورها و کشتی ها در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر حدود یک ماه قبل توسط تیمی از بازرسان و کارشناسان خبره واحدهای نظارتی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شناسایی و اقدامات لازم حقوقی در این خصوص علیه مباشرین و معاونین تخلف مزبور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است میزان تخلف احتمالی به مراتب کمتر از مبلغ اعلامی در اخبار منتشر شده است و پیگیریهای مربوط به پرونده مذکور همچنان ادامه دارد. تاکید می شود به پرونده های تخلف بدون هیچ گونه مماشاتی رسیدگی می‌شود."

به گزارش تسنیم، روز گذشته خبری مبنی بر متواری شدن مسئول فروش فرآورده های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چند ده میلیارد تومانی در برخی رسانه ها منتشر شد که پیگیری های خبرنگار تسنیم از جزئیات این موضوع حاکی از این بود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از این، این موضوع را در دستور کار بررسی خود داشته و طبق گفت وگوی یک مقام آگاه با خبرگزاری تسنیم در این زمینه، این شرکت زیرمجموعه وزارت نفت از فرد متواری شده که متهم به اختلاس چند ده میلیاردی است شکایت قضایی کرده است.

طبق اعلام جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، هنوز رقم دقیق اختلاس و تخلف مالی مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است