Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکمی از سوی اسداله درویش‌امیری استاندار زنجان، حسن مظفری به سمت مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان منصوب و جایگزین ادریس سالاری در این اداره‌کل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری با صدور حکمی، حسن مظفری را به سمت مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این حکم آمده است؛

با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی به سمت مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان منصوب می‌شوید.

 

امید است؛ با توجه به اهمیت این حوزه و با بهره‌مندی از نیروهای کارآمد و متعهد، با برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای اجرای سیاست‌های اطلاع رسانی دولت، با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای، فرهنگی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه، مطبوعات و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در جهت حُسن انجام این مسئولیت خطیر و نیز در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

 

گفتنی است؛ حسن مظفری مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان بوده و علاوه بر سابقه مدیریت در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان؛ مدیریت خبرگزاری پانا و ریاست سازمان دانش‌آموزی استان زنجان را نیز بر عهده داشته است.

 

پیش از این ادریس سالاری از یکم مهر سال ۹۵ عهده‌دار این مسؤولیت در استانداری زنجان بود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم هفته دفاع مقدس عاشورا حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز تاسوعای حسینی شیراز آیت الله خامنه ای حکم انتصاب استانداری زنجان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!