Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@15:08:03 GMT

نرخ سرویس مدارس به تفکیک هر منطقه (+جدول)

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۹۸۱۵

نرخ سرویس مدارس به تفکیک هر منطقه (+جدول)

خرداد: نرخ سرویس مدارس امسال نسبت به سال گذشته میانگین 10 درصد افزایش یافته است و براساس مسافت طی شده نرخ سرویس محاسبه می‌شود.

به گزارش خرداد به نقل از فارس، در کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی شهر تهران، که با حضور نمایندگانی از شهرداری تهران، انجمن اولیا و مربیان شهر تهران و آموزش و پرورش برگزار شد نحوه نرخ سرویس مدارس و حمل و نقل دانش‌آموزان در سال تحصیلی 98 - 97 به تصویب رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش 10 درصدی نرخ سرویس مدارس نسبت به سال قبل

بر اساس مصوبه این کارگروه مقرر شد شهریه سرویس مدارس دریافتی از والدین بر اساس اطلاعات سامانه سرویس مدارس طراحی شده توسط آموزش و پرورش ملاک عمل قرار گرفته و به میزان نرخ تورم معادل 10 درصد به طور متوسط نسبت به سال تحصیلی 97-96 افزایش یابد.

مقرر شد 75 درصد مبلغ فیمابین مدیران مدارس و پیمانکاران سرویس مدارس به عنوان سهم راننده در نظر گرفته شود و از مبلغ قرارداد شهریه سرویس مدارس 25 درصد به سایر عوامل اختصاص یابد.

در کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان شهر تهران استفاده از خودروهای ویژه (لوکس و نیمه لوکس) غیر از خودروهای عمومی در ناوگان حمل و نقل سرویس دانش‌آموزی، ارائه خدمات بیمه‌ای ویژه به دانش‌آموزان،‌ ارائه خدمات رفاهی،‌ حمایتی و درمانی به رانندگان و دانش‌آموزان، تک مسیره بودن و تعداد کم دانش‌آموز در خودروی حمل سرویس دانش‌آموزی و گواهی صلاحیت کار رانندگان بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی از مواردی بود که مورد تصویب کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی قرار گرفته است.

نهایتا در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران آخرین جزئیات سرویس حمل و نقل دانش‌‌آموزان به تصویب رسید.سرویس مدارس استثنایی با رای اعضای شورای شهر تهران رایگان شد و تمامی هزینه‌های سرویس مدارس استثنایی که 17 میلیارد تومان در طول سال پیش‌بینی شده توسط شهرداری تهران پرداخت می‌شود.

نرخ کرایه سرویس‌های سواری و ون مدارس در سال تحصیلی 98-97 برای 22 روز خدمت‌رسانی در ماه

 نرخ کرایه سرویس‌های سواری و ون مدارس در سال تحصیلی 98-97 برای 26 روز خدمت‌رسانی در ماه


برچسب ها: سرویس مدارس ، حمل و نقل ، سال تحصیلی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرویس مدارس حمل و نقل سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی که تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، خاطرنشان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعاً با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: از آنجایی‌که تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به شمار می‌رود، اینترنت خانگیADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت اضافه کرد: با تأمین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجه‌ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است‌.

کد خبر 750853

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق