Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:24:37 GMT

ناظم الشریعه: بازی سختی مقابل تیم بلاروس داشتیم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۹۹۱۵

ناظم الشریعه: بازی سختی مقابل تیم بلاروس داشتیم

به گزارش یکشنبه ایرنا، محمد ناظم الشریعه پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم بلاروس در جمع خبرنگاران افزود: در بازی اول هم حریف سخت بود و هم مسابقه سختی داشتیم و این درحالی است که بازیکنانم هم در شرایط ایده آل نبودند.
ناظم الشریعه با بیان اینکه بعضی از بازیکنان برای اولین بار بود که پیراهن تیم ملی را می پوشیدند، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه نتیجه بازی برای ما مهم نبود و بیشتر می خواستیم بازیکنان را محک بزنیم ولی این برد باعث شد تا شاگردانم از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: خیلی خوشحال هستم که در نیمه دوم بازی سوار بر بازی شدیم، ولی این پیروزی نباید باعث شود تا دیگر حریفان را ضعیف پنداریم، زیرا اوکراین در بازی امروز خود نشان داد تیم سرسخت و تا دقیقه پایانی، دنبال توپ و پیروزی است و مطمئن هستم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت.
وی در مورد برنامه های آتی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: در آبان ماه سفر پنج شش روزه ای به برزیل داریم و بعد تورنمنت قزاقستان را در پیش خواهیم داشت که از لحاظ رنکینگ، بهترین های جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
ناظم الشریعه ادامه داد: همچنین در دی ماه بازی با اسپانیا را خواهیم داشت که به نوبه خود در رشد و توسعه و پیشرفت بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان بسیار تاثیر گذار خواهند بود.
تورنمنت چهار جانبه فوتسال تبریز به مناسبت تبریز 2018 بین تیم های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا سوم مهر ماه در سالن پورشریفی تبریز در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اسپانیا بازی بلاروس رشد و توسعه فوتسال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم