Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@02:16:26 GMT

یادواره شهدای دانش‌آموز در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۱۵۲

یادواره شهدای دانش‌آموز در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدروح‌الله شاهینی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد روز گذشته، یکم مهرماه در آئین یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس دخترانه کار و دانش و فرزانگان یاسوج، اظهار کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف عطرآگین کردن فضای مدارس با عطر و بوی شهادت در نخستین روز از مهرماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از اقشاری که ۸ سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار در عرصه میدان نبرد با تمام توان در برابر دشمن مقاومت کرده و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد قشر دانش‌آموز بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در ادامه اضافه کرد: دانش‌آموزان با موقعیت شناسی، زمان‌شناسی و درایتی که داشتند سنگر مدرسه را رها کرده و در سنگر جبهه درس آزادگی، ایثار و شهادت را آموختند و با انتخاب راه شهادت برای دیگران درس عزت و فداکاری را به یادگار گذاشتند.
شاهینی برگزاری یادواره‌ها، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تداوم و زنده نگه داشتن راه آنان را مهم دانست و عنوان کرد: برگزاری این یادواره‌ها باعث ترویج و تدوام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ یادواره پایگاهی، یک یادواره حوزه و ۲ یادواره آبروی محله در این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال حدود ۶۰ یادواره دانش‌آموزی دیگر نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی یادواره شهدا دانش آموزی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود