Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز ۲۴ شهید عملیات تروریستی مراسم رژه اهواز با حضور مردم از مقابل حسینیه ثارالله اهواز برگزار می شود. 

جمعیت بی شماری از مردم از صبح زود خود را به محل آغاز مراسم تشییع رسانده اند. حضور عشایر عرب خوزستان در این مراسم بسیار چشمگیر است. 

اغلب مردم هدف خود از حضور در این مراسم را اعلام انزجار از تروریست ها، نشان دادن وحدت مردم خوزستان که خدشه پذیر نیست و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور شرکت باشکوه مردم سراسر استان در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز کلیه ادارات، بانک ها و مدارس استان خوزستان تعطیل اعلام شد. 

 مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز امروز از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهار راه زند تا گلزار شهدای بهشت آباد برگزار می شود. 

این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم و با شرکت مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

کلیه ادارات و مدارس استان خوزستان به منظور شرکت باشکوه مردم سراسر استان در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز تعطیل اعلام شد.

صبح روز شنبه چهار تروریست مسلح با لباس مبدل به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز آتش گشودند که این حمله تروریستی منجر به شهادت ۲۴ نفر و مجروحیت بیش از ۶۰ نفر از مردم شد. 

کد خبر 4410679

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز تشییع شهدا حمله تروریستی اهواز ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا هفته دفاع مقدس مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی