Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه ارتش با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان لشکر 77 خراسان برگزار شد به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه ارتش برگزار شد.
این مراسم که به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش و بزرگداشت عملیات غرورآفرین ثامن الائمه (ع) برگزار شد، جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان شرکت کننده در این عملیات نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با ادای احترام به مقام شامخ شهدا از یکان‌های نمونه ارتش در این مرکز سان دید.
در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند.
پیش از آغاز رژه یکان‌های نمونه ارتش از برابر کلام الله مجید، عملیات رزمی، هنر‌های دفاع شخصی، رهایی گروگان و حرکات نمایش دیگری را به اجرا درآوردند.
در ادامه این رژه باشکوه یکان‌های مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا، مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) نزاجا، تیپ ۶۵ نوهد نزاجا، فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی نهاجا، تفنگداران دریایی نداجا و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
دراین مراسم از تعدادی پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان از جمله امیر سرتیپ دوم بازنشسته عظیم ازگمی که در دوران دفاع مقدس مدت زیادی در مناطق عملیاتی مختلف حضور فعال داشته و به عنوان فرمانده لشکر ۷۷ در عملیات ثامن الائمه نقش بسیار موثری را در اوایل جنگ برای شکستن حصر آبادان داشته، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش صبحگاه یگان نمونه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد