Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:26:44 GMT

فضای مجازی ناامیدی را در جامعه تزریق می کند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۵۱۰

فضای مجازی ناامیدی را در جامعه تزریق می کند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های جدی در جامعه تزریق ناامیدی است، گفت: فضای مجازی یکی از عوامل اصلی ایجاد ناامیدی در جامعه است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی رستمی شامگاه یکشنبه در جمع مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تزریق ناامیدی به جامعه، بیان کرد: هدف دشمن از ایجاد ناامیدی تخریب هویت دینی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ناامیدی را از گناه های کبیره در اسلام عنوان کرد و افزود: تزریق ناامیدی در جامعه، انگیزه توسعه را به خاکستر تبدیل می کند.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) احیاگر امید در جامعه بود و تزریق ناامیدی در جامعه به معنای مخالفت با دین اسلام است.
مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط سخت زندگی مردم عربستان قبل از روی آوردن آنان به اسلام، گفت: در حالی که مردم این منطقه در سخت ترین شرایط اقتصادی و فرهنگی به سر می بردند، اسلام به آنان امید بخشید و آنان را متحول کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه قرآن منبع اصلی ایجاد امید در بشریت است، اضافه کرد: خلاء تبیین قوانین قرآن در محیط های دانشجویی به شدت احساس می شود.
مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: نشر فرهنگ حسینی در دانشگاه ها، دانشجویان را از گزند دشمنان اسلام در امان می دارد.
به گزارش ایرنا فضای مجازی مجال زندگی حقیقی را از کاربران گرفته است تا شمشیر دولبه شبکه های اجتماعی میهمان ناخوانده خانواده ها باشد و در بسیاری از اوقات، اعضا خانواده در کنار هم اما بیگانه با یکدیگر زندگی کنند.
3214/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فضاي مجازي تزريق نااميدي دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)