Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:22:46 GMT

تغییر ساعت اجرای نمایش «مثل من، مثل تو»

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۸۱۳

تغییر ساعت اجرای نمایش «مثل من، مثل تو»

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «مثل من، مثل تو» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری یلدا قشقایی از ۱ تا ۲۰ مهر در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می رود. این اثر نمایشی از ساعت ۱۹ و به مدت ۵۰ دقیقه اجرا می شود. پیش از این اعلام شده بود این نمایش در ساعت ۱۹:۱۵ به صحنه می رود.

این اثر نمایشی که تلفیقی از نمایش و مستند است، برنده دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره «تک» در سال ۱۳۸۷ و بخش مستند آن، برنده بهترین فیلم از جشنواره «بلک» برلین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل این اثر می توان به نویسنده و کارگردان بخش مستند: یلدا قشقایی، تصویر برداران بخش مستند: بایرام فضلی، محمد سلیمی، صدابردار بخش مستند: مهرداد دادگری، دستیار کارگردان: بهزاد اطاعتی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: صادق سیادت، عکاس: مبینا ستوده نیا، گرافیک: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: مهسا کوچک، مدیر صحنه: نیکی نیکخواه اشاره کرد.

کد خبر 4410739 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تماشاخانه انتظامی هنرمندان تئاتر تئاتر ایران فیلم سینمایی ماه محرم فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی اسکار هفته دفاع مقدس اسکار خارجی زبان عاشورا برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد