Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرماندار کرمانشاه رستگاریوسفی فرماندارجوانرود در دیدار با مدیرعامل مخابرات‌استان کرمانشاه توسعه شبکه تلفن و تقویت پهنای باند شبکه های اینترنت پر سرعت و بررسی مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در بخش ها و روستاها را از مهمترین مسائل و مشکلات حوزه مخابرات درجوانرود عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی همچنین تقویت پوشش تلفن همراه در روستاهای بخش کلاشی و نقاط کور شهرستان از جمله مناطق گردشگری و مهمانپذیر را ازدیگر مطالبات شهرستان جوانرود برشمرد.

قبادیان مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه نیز با توجه به بازدیدهای میدانی که از سطح شهرستان انجام گرفته است قول مساعد برای حل عدم پوشش آنتن دهی و تقویت زیرساخت های مخابراتی را داد.

قبادیان اظهارداشت : با جایگزین کردن شبکه موبایل روستایی با شبکه همراه اول پوشش موبایل تقویت می شود.

 

 

انتهای پیام/د

تقویت پوشش تلفن همراه در روستاهای بخش کلاشی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد