Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:23:11 GMT

تجلیل از رکوردار پرتاب نیزه در آسیا

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۸۲۶

تجلیل از رکوردار پرتاب نیزه در آسیا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،در آئینی و با حضوربا حضور مسئولان استانی ، شهرستانی  و جامعه ورزش از مهدی روایی قهرمان مسابقات دوومیدانی مسترز کشور مالزی با اهدا گل و شیرینی تجلیل شد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،قهرمانان را سرمایه ورزش استان ذکر کرد و از کسب مقام قهرمانی مهدی روایی در این مسابقات ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور شش ملی پوش در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی را برگ زرین ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و خواستار حمایت مسئولین استانی از ورزش شد.
کناری فرماندار شهرستان بویراحمدهم در این آیین از حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزش استان در زمینه های اشتغال ،مسکن خبر داد و اظهار داشت :در مراسمی و با هماهنگی ورزش و جوانان استان از قهرمانان و مدال اوران ورزش استان تجلیل خواهد شد .
مهدی روایی قهرمان این رقابتها نیز افزود :اولین دوره بازی های آسیایی مسترز در شهر پنانگ مالزی در 22 رشته ورزشی در حال برگزاری است .
مهدی روایی عضو تیم دوومیدانی بزرگسالان و پیشکسوتان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در رشته پرتاب نیزه بارکورد ۶۱ متر و چهار سانتی متر ضمن کسب مدال طلا توانست رکورد آسیا رو که در اختیار یه ورزشکار هندی بود به نام خود و کشورمان ثبت کند.بعد از روایی از کشورمان ورزشکاران کشورهای مالزی دوم وهندی هم سوم شدند.
رقابتها مسترز کشور مالزی به مدت ۱۰ روز درشهر پنانگ برگزار شد. این مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار و دوره بعدی در کشور ژاپن برگزار می شود.
 انتهای پیام/غ تجلیل از قهرمان آسیا در یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال