Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از آغاز برنامه هاي اجتماعي،  فرهنگي و ورزشي به مناسبت بازگشايي مدارس ويژه دانش آموزان و با رويکرد ترويج سيره حسيني(ع) خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تهران، حجت الاسلام و المسلمين معبودي در حاشيه مراسم بازگشايي مدارس گفت: با عنايت به تقارن بازگشايي مدارس با ايام محرم ويژه برنامه‌هاي آغاز سال تحصيلي با رويکرد آشناسازي دانش آموزان با سيره حسيني (ع)  برگزار مي شود و در روز بازگشايي مدارس زنگ مهر با عنوان زنگ حسيني در مدارس منتخب منطقه 20 نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معبودي با اشاره به اينکه برنامه‌هاي استقبال از مهر با عنوان مهر  حسيني در مدارس برگزار مي شود، تهيه و توزيع کتابچه و بروشور آموزشي با موضوع استفاده از سرويس مدرسه، تهيه و توزيع اقلام آموزشي با موضوع حقوق و تکاليف شهروندي و  مهارت هاي زندگي ، تهيه سبد فرهنگي و لوازم التحرير براي دانش آموزان بي بضاعت را از جمله ويژه برنامه هاي اجرايي در منطقه 20 عنوان کرد.
وي برگزاري نمايش ميداني با موضوعات مرتبط با حقوق و تکاليف شهروندي و  مهارت هاي زندگي در سطح مدارس، نمايش خياباني با موضوع آموزش مهارت " نه گفتن" و "رفتار جرات مندانه را از جمله برنامه هاي آموزشي نام برد  و افزود:کارگاه هاي آموزشي ايمني در مدارس ، برنامه هاي آموزشي سلامت محور با موضوعات  مهارت هاي زندگي، خود مراقبتي،سبک زندگي سالم و كارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ويژه دانش آموزان و والدين با موضوع "مهارت هاي زندگي در مدارس برگزار مي شود.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه20 در ادامه به اجراي برنامه هاي فرهنگي و ورزشي اشاره کرد و افزود : تهيه ويژه نامه فرهنگي مدارس با محتواي فرهنگ شهرنشيني، اخلاق، شهروندي و انضباط شهري ، برگزاري تور هاي تهران گردي و ري گردي ويژه دانش آموزان داوطلب ، برپايي ايستگاه هاي فعاليت بدني در مدارس با عنوان زنگ تحرک بيشتر و برگزاري مسابقات ورزشي ويژه دانش آموزان(واليبال، بسکتبال، فوتسال، دو و ميداني، دارت، شطرنج و ...) از ديگر برنامه هاي اجرايي ويژه مدارس منتخب منطقه 20 خواهد بود.
طبق روال هر ساله و در قالب طرح استقبال از مهر، مراسم بازگشايي مدارس با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 و تعدادي از مديران ارشد شهري، فرماندار ويژه شهرري، روساي آموزش و پرورش، رئيس پليس راهور و سرکلانتر شهرري
در مدارس قدوسي و شريعت برگزار شد و با اهداء گل و بسته هاي آموزشي ، دانش آموزان راهي کلاس هاي درس شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فاز اجتماعي طرح استقبال از مهر در منطقه20 کليد خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه