Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در قرارداد برانکو ایوانکوویچ هنگام تمدید دوباره این موضوع به عنوان یکی از بند‌های مهم درج شده که در صورت صعود از هر مرحله لیگ قهرمانان، ۵۰ هزار دلار به قرارداد این مربی اضافه خواهد شد و در صورت قهرمانی در آسیا، قرارداد او تا ۲۰۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. با این حساب تا اینجای کار، نسبت به زمانی که برانکو قراردادش را تمدید کرده، ۵۰ هزار دلار بابت صعود از مرحله گروهی، ۵۰ هزار دلار بابت صعود به یک چهارم و ۵۰ هزار دلار بابت صعود به نیمه نهایی به حسابش اضافه شده که مجموعا ۱۵۰ هزار دلار برایش به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا این طرف ماجرا، با نوسانات بازار ارز مواجه هستیم که با یک حساب سرانگشتی و با توجه به اینکه باشگاه باید دلار آزاد تهیه کند، بیش از ۲ میلیارد تومان به قرارداد اصلی برانکو بابت صعود به نیمه نهایی اضافه شده است. او اگر  بتواند پرسپولیس را به فینال ببرد۱۰۰هزار دلار دیگر هم به دستمزدش اضافه می شود و قهرمانی در آسیا نیزیک پاداش ۲۰۰ هزار دلاری جداگانه برای برانکو به همراه خواهد داشت که البته بعید است کسی به موضوع اعتراض داشته باشد و هوادران پرسپولیس قطعا" به این موضوع اعتراضی نخواهند داشت.

 

با یک حساب سر انگشتی می توان گفت برانکو اگر پرسپولیس را به فینال برساند چیزی حدود 3و نیم میلیارد دریافت خواهد کرد که انصافا به خاطر موفقیت احتمالی یک تیم ایرانی، می توان از این رشد قراردادی تا حد زیادی دفاع کرد.

برنا

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی برانکو ایوانکوویچ برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول با آنالیز بازی‌های حریف در سه دیدار گذشته، شیوه‌های کنترل بازی قرقیزستان و استفاده از فضاهای خالی را برای زدن ضربه نهایی به بازیکنان یادآوری کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان اهمیت این بازی در راه قهرمانی و صعود به جام جهانی، نکات فنی و نحوه مقابله با حریف را ارائه کرد و گفت: این یک قرقیزستان دیگر است، بازی‌های گذشته را فراموش کنید، این تیم ژاپن را شکست داده و بدون شکست صعود کرده است. شما باید از دقیقه یک برای پیروزی و شادی دل مردم بجنگید.

ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل قرقیزستان صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 6087243

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بیت کوین صعود کرد