Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، صبح امروز خبری مبنی بر متواری شدن مسئول فروش فرآورده های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چند ده میلیارد تومانی در برخی رسانه ها منتشر شد.

پیگیری های خبرنگار تسنیم از جزئیات این موضوع حاکی از این است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از این، این موضوع را در دستور کار بررسی خود داشته و طبق گفت وگوی یک مقام آگاه با خبرگزاری تسنیم در این زمینه، این شرکت زیرمجموعه وزارت نفت از فرد متواری شده که متهم به اختلاس چند ده میلیاردی است شکایت قضایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آگاه افزود: بررسی ها در خصوص جزئیات این پرونده در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ادامه دارد و تیم های کارشناسی برای بررسی آن مشخص شده و مشغول به کارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد

حامد گنجعلی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدیدهای نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.

وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی پلمب و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته سلامت تعداد ۱۷۴ مورد گشت نظارتی_بهداشتی مشترک با ادارات ذیربط از جمله دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، صنعت و معدن تشکیل و برگزار شد.

گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است تا با همکاری هم بتوانیم هدف دامپزشکی که همان نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره بوده را تحقق بخشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته