Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی روز گذشته مجلس با انتقاد از کاهش تولید نفت، گفت: در آبان ماه صادرات نفت ما به ۵۰۰ هزار بشکه خواهد رسید، این در حالی است که ما ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم. اگر از قبل در این‌باره فکر کرده بودیم و در کشورهای همسایه و منطقه پالایشگاه ۴۰۰هزار  بشکه‌ای ایجاد می‌کردیم، در این شرایط می‌توانستیم با قیمت‌های مناسب ایجاد ارزش‌افزوده کنیم، ارز وارد کشور کنیم و تورم و بیکاریرا کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات بازار ارز بیان کرد: ارز باید مدیریت شود، تقاضای ارز باید کاهش پیدا کند و عرضه آن نیز باید افزایش پیدا کند. باید به بانک مرکزی در این زمینه کمک کرد تا این اتفاق رخ دهد تا بتوانیم از این وضعیت گذر کنیم. نماینده مردم اسفراین بیان کرد: از سوی بانک مرکزی ابلاغ شود تا درخصوص وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان افرادی که به دلیل غیر‌ارادی نتوانستند وام‌های خود را پرداخت کنند، شامل بخشش در جریمه و سود شوند و اصل وام را پرداخت کنند. مجلس کمک کند تا وام‌های تبصره ۱۶ اصلاح شود.وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: درخصوص مشکلات چاه‌های عمیق شهرستان تقاضا این است که ساعات کارکرد را به ۳۸۵۰ ساعت کاهش دهید تا مشکل کشاورزان در این‌خصوص برطرف شود. تقاضا داریم مشکل آب شرب شهرستان پیگیری شود. قوامی در پایان در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار پرداخت مطالبات گندم‌کاران و چغندرکاران شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود