Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@03:21:51 GMT

«شب شکن» به زودی منتشر می شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۰۱۵

«شب شکن» به زودی منتشر می شود

به گزارش پارس نیوز،  مجتبی الله وردی خواننده پاپِ ارزشی کشورمان دو سال است که به شکل جدی وارد موسیقی شده و تمام قطعاتی که تولید می‌کند، مضامینی با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

او زیر نظر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند. برای اینکه با الله وردی بیشتر آشنا بشویم و از آخرین فعالیت هایش با خبر شویم، با این خواننده جوان گفتگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی الله وردی در خصوص قطعاتی که منتشر کرده است، گفت: تا امروز ۱۰ قطعه تولید کرده ام و تمام کارهایم با رویکرد انقلاب اسلامی ساخته می‌شود. «فتنه شاید» از جمله مشهور‌ترین قطعه‌های من است که تا الان چندین بار از صدا و سیما پخش شده است. شعر این قطعه را مهدی جهاندار پیش از انتشار قطعه نزد مقام معظم رهبری خوانده بود.

وی افزود: قطعات «خون فروشان»، «دوشنبه بعد از ظهر»، «رجز حرمله»، «بِبَر علیرضا بِبَر» به صورت دکلمه، «داستان ۱۳» و «خنده مستانه» از جمله تولیداتی است که با صدای من منتشر شده است. شعر قطعاتم را شاعرانی چون، محمد مهدی سیار، علی محمد مودب، مهدی جهاندار، مجتبی باقی، علی نصیر نژاد، میثم سازگار، فاطمه عارف نژاد و سید حمید رضا برقعی سروده اند.

الله وردی با اشاره به آخرین فعالیت هایش گفت: قطعه‌ «شب شِکن» را به تازگی خوانده ام و سه روز دیگر، این قطعه منتشر می‌شود. این کار به مناسبت هفته دفاع مقدس ساخته شده و درباره انقلاب اسلامی است که اشاره‌ ای هم به دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی انقلاب اسلامی انقلاب شعر مقام معظم رهبری دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس شعر مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد

نماهنگ جدید شریک جرم پیرامون اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین است.

رهبر معظم انقلاب در این خصوص تصریح کردند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است