Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد توانایی، یک خادم حسینی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: از سال ۸۰ مسئولیت فرهنگی هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند را برعهده دارم.
وی ادامه داد: از کودکی در مراسم عزاداری هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند شرکت می‌کردم و از مقطع راهنمایی به صورت فعال در این هیئت حضور داشته و تا این سن که رسیدم در خدمت امام حسین(ع) هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول فرهنگی هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند با بیان اینکه والدین نقش بسیار تأثیرگذاری در رشد و پرورش معرفت اهل بیت(ع) در فرزند خود دارند، افزود: اگر پدر و مادر در مراسم معنوی شرکت کنند، فرزندان نیز به تبعیت از آنان در این مراسم شرکت خواهند کرد.
توانایی با اشاره به برکت خادمی در زندگی، افزود: فعالیت در هیئت و تلاش در مکتب امام حسین(ع)، برکت و رونق بسیاری به زندگی و کسب و کارم بخشیده است.
وی با اشاره به اهمیت جذب جوانان در هیئت و سوق دادن آنان به سمت معرفت حسینی(ع)، بیان کرد: باید از نظر و سلیقه جوانان در هیئت‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) استفاده کرد تا آنان جذب این گونه مراسم شوند.
این خادم حسینی ادامه داد: حضور جوانان در سال‌های اخیر در هیئت‌های عزاداری کم رنگ شده که باید با اعمال نظر و سلیقه آنان، دوباره آنان را به هیئت بازگرداند.
توانایی بیان کرد: باید در هیئت‌های عزاداری، روش زندگی کردن اهل بیت(ع) و اهداف و انگیزه‌ای که ائمه اطهار(ع) داشتند، بیان، تبیین و رعایت شود.
وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های هیئت‌های عزاداری براساس سیره اهل بیت(ع) شکل بگیرد، اظهار کرد: آرزو دارم که تمام هیئات با انگیزه بهتر و با حضور جوانان اداره شوند.
این خادم حسینی تصریح کرد: هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند، یک روز در طول هفته، پخت غذا برای ایتام دارد و به ایتام و نیازمندان هدیه می‌دهد.
توانایی بیان کرد:از طرف مدیران مدارس، ایتام و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و به آنان با مشارکت مردم و خیران، از سوی هیئت کمک می‌شود.
وی یادآور شد: امیدواریم این هیئت با انجام این فعالیت‌ها در راه امام حسین(ع) گام بردارد تا فرهنگ حسینی در جامعه ترویج پیدا کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی خادم حسینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات باید از همه مردم گرفته شود چرا که اگر تنها از بخشی از مردم اخذ شود، بیشتر شبیه جریمه خواهد بود.

وی گفت: نباید این تلقی در کشور ایجاد شود که اخذ مالیات برای برخورد با متمکنین صورت می‌گیرد بلکه باید فلسفه مالیات به خوبی تبیین شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به جایگاه مالیات در اداره کشور گفت: معادن و ذخایر کشور برای نسل‌های مختلف و همه افرادی است که در این سرزمین زندگی می‌کنند و نباید برای هزینه‌های جاری و روزمره مورد مصرف قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر تبیین مالیات برای مردم گفت: برخی از مردم متوجه نیستند که درآمدهایشان در این کشور به دست آوردند و برای امنیت و فعالیت‌های تجاری و درآمدی که دارند باید مالیات پرداخت کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات عملیات وعده صادق + فیلم
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی