Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مروی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: سلام و عرض تسلیت مقام معظم رهبری را به عرض همه مردم خوزستان می رسانم

وی افزود: اگر محدودیت ها و معذوریت هایی که ناگزیر به رعایت آن هستند، نبود شخصا در این مراسم شرکت می فرمودند؛ گرچه جسم شریف ایشان در خوزستان نیست ولی ذهن، قلب و دل پاک و رئوف رهبر انقلاب همواره با شما مردم خصوصا خانواده های گرانقدر شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: توفیقی حاصل شد تا شب گذشته در معیت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان به مجروحان سرکشی و سلام معقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ کنیم. برای خانواده شهدا صبر جمیل و اجری جزیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند طلب می کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: همزمانی این حادثه وحشیانه با دو حادثه تاریخی یک اتفاق نبود؛ همزمانی با سومین روز سالگرد شهادت اباعبدالله و حادثه عظیم عاشورا و همچنین با اولین روز هفته دفاع مقدس همه قابل تأمل و تحلیل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفا: این همزمانی نشان می دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان خواستند با این حرکت کور و جنایت بار انتقام عشق این مردم به اهل بیت عصمت و طهارت و پیامبر (ص) و برائت از بنی امیه و دشمنان اسلام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز ادامه همان جریان پلید است، ادامه داد: کسانی که در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل شدند؛ تقاص طرفداری، عشق، محبت و دلدادگی به امام حسین و اهل بیت پیامبر را دادند و کسانی که به این جنایت خونبار دست زده و خود را آلوده کردند، همان فرزندان پلید ابوسفیان و جریان بنی امیه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: همانطور که در عاشورا با هلهله و بی ادبی نتوانستند ندای حقانیت امام و حجت خدا را بشوند و بنای بر خاموشی آن داشتند، به حول و قوه الهی هرچه بر زمان می گذرد آن ندای نورانی و حق طلبانه همچون خورشید تابناک با تدبیر به گوش جهانیان می رسد و تأثیر خود را در عالم می گذارد.

کد خبر 4410771

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدا حمله تروریستی اهواز ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد