Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:10:16 GMT

حمایت از عشایر وظیفه همه مسئولین است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۱۰۴

حمایت از عشایر وظیفه همه مسئولین است

استاندار ایلام در جمع عشایر گفت: عشایر همواره و در همه ی صحنه حامی نظام و انقلاب بوده است و وظیفه همه ی مسئولین نیز حمایت از عشایر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان های مهران و ملکشاهی افزود: بسیار خوشحالم که در بین عشایر هستم چرا که خود من هم از جنس عشایر هستم و افتخار می کنم که کاری برای رفع مشکلات عشایر انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تلاش های خوبی که برای توانمندسازی عشایر در دو شهرستان مهران و ملکشاهی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: برای توسعه و رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی با بنیاد مستضعفان به توافق رسیده ایم که صفر تا صد توسعه شهرستان ملکشاهی در حوزه های مختلف را بر عهده بگیرد و مطالعات این طرح ها هم انجام شده و ظرف دو یا سه سال آینده تحولات خوبی در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

 

استاندار ایلام به بحث راه هایی که در این دو شهرستان وجود دارد اشاره کرد و گفت: 4 خطه کردن راه ایلام به مهران و همچنین ایلام، ملکشاهی به مهران هم به عنوان راه اصلی در حال اجرا است و نقاط حادثه خیز این راه نیز در حال رفع است.

 

وی همچنین به تصویب منطقه آزاد تجاری مهران اشاره کرد و تصریح نمود: با ایجاد این منطقه آزاد ارزش افزوده بسیار خوبی به تولید کنندگان و دامداران و عشایر این منطقه افزوده خواهد شد و زمینه صادرات تولیدات عشایر این مناطق نیز محیا خواهد گشت.

 

این مقام مسئول تأکید کرد: همه ی ما و مسئولین تلاش دارند که مشکلات و موانع سر راه عشایر را مرتفع سازیم و در این راه از هیچ کاری فروگذار نخواهیم بود.

 

وی افزود؛ مدیران ما نیز بایست به سمت اجرایی نمودن قول و وعده های خود در قبال عشایر بروند و از شعارهای غیر عملی خود داری نمایند.

 

در پایان استاندار ایلام در حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط مسائل و مشکلات عشایر این دو شهرستان را احصاء نمود و دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر نمود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح آیت الله خامنه ای دفاع مقدس عاشورا خامنه ای تاسوعای حسینی حمله تروریستی اهواز عشایر حمایت ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی

دریافت 16 MB کد خبر 6095828

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید