Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله فلاحت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز و شهادت جمعی از هموطنان اظهار داشت: تروریسم یک پدیده بدون مرز است و می‌تواند به هر کشوری آسیب بزند و مقابله با آن هم، نیازمند همکاری جدی است؛ معتقدم برای مقابله با این پدیده، همکاری های امنیتی در قالب موافقت‌نامه های امنیتی فراتر از همکاری های سیاسی می‌تواند شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران چند موافقت‌نامه امنیتی با کشورهای منطقه دارد که مربوط به دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی است؛ بخشی از این موافقت‌نامه ها هنوز قابل اجراست و باید دنبال شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی کشورها خودشان حامی تروریسم هستند و برای آن هزینه می‌کنند و اقدامات ایذایی علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، لذا باید از سوی وزارت خارجه علیه آنها شکایت رسمی در سازمان ملل ثبت شود و همزمان با آن باید کاری کنیم که این گروه های تروریستی در فهرست سیاه سازمان ملل قرار بگیرند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورها حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرده اند، گروه هایی که عاملیت خودشان را در این حادثه اعلام کرده‌اند، حتماً باید در لیست سیاه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور گسترده اقوام عرب و غیرعرب خوزستانی به مراسمی باشکوه و نمایش وحدت تبدیل شده است، تأکید کرد: این مراسم نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابل پدیده تروریسم و مداخله خارجی است و هدف این پدیده نیز از بین بردن تمامیت ارضی و موجودیت همه اقوام ایرانی است.

کد خبر 4410769 حامد حسین عسگری

منبع: مهر

کلیدواژه: تروریسم حشمت الله فلاحت پیشه سازمان ملل متحد عملیات تروریستی اهواز مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا اهواز رئیس جمهور اسلامی ایران برجام بهرام قاسمی علی لاریجانی حمله تروریستی اهواز محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست