Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر در یک نظرسنجی از افراد بپرسند که کثیف‌ترین مکانی که در آن زندگی می‌کنیم کجاست بدون شک می‌گویند توالت ها؛ اما شاید جالب باشد که بدانید که برخی مکان‌ها و وسایلی که با آن‌ها سر و کار داریم از توالت هم کثیف‌تر هستند.

در اینجا با برخی از این مکان و وسایل آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱-موبایل و تبلت

تحقیقات نشان داده که میزان باکتری روی موبایل ده برابر و روی تبلت ۳۰ برابر توالت است.

۲-صفحه کلید کامپیوتر

افراد از صفحه کلید کامپیوتر به خصوص در محل کار در ساعت‌های طولانی استفاده می‌کنند. شکاف‌های بین کلید‌ها نیز محل مناسبی برای خرده‌های مواد غذایی است بخصوص آنکه بسیاری جلوی کامپیوتر غذا می‌خورند.

تحقیقات در این مورد نشان داد که کیبورد‌ها حداقل ۵ بار آلوده‌تر از توالت هستند.

۳-ماشین لباسشویی

بسیاری تصور می‌کنند که اگر لباس‌ها را در ماشین لباسشویی بریزند کاملا تمیز می‌شود، اما لباسشویی نیز می‌تواند محیط مناسبی برای باکتری‌ها باشد.

هنگامی که لباس‌های بسیار کثیف را در داخل ماشین لباسشویی می‌ریزید امکان انتقال باکتری به لباس‌های دیگر وجود دارد.

۴-حوله

حوله‌ها محل خوبی برای باکتری‌ها هستند. حوله‌های مرطوب زمینه رشد باکتری را فراهم می‌کنند. همچنین حوله‌های آشپزخانه که در معرض مواد غذایی مختلف قرار می‌گیرند آلوده‌ترین اشیاء خانه هستند.

انتهای پیام/

آلوده‌ترین مکان‌هایی که با آن‌ها سر و کار داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • بهره مندی بیش از هزار نفر از دوره های آموزشی صنایع دستی