Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی گفت: نمی‌دانم سعید فتاحی سخنگوی شورای تأمین است یا سمتش چیست، اما حرف‌های خلاف واقع می‌زند. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

امیرحسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی 88، شرایط استقلال، اظهارات سعید فتاحی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: شرایط استقلال برای دربی چطور است؟

همه چیز خوب است و در حال آماده شدن برای دربی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تسنیم: همه چیز که خوب نیست، استقلال در لیگ برتر نتیجه نگرفته است و ...

از نظر فنی، اصغر حاجیلو و نصرالله عبداللهی باید نظر بدهند، آنها با توجه به اینکه نزدیک تیم هستند، به مسائل فنی اشراف دارند.

* تسنیم: شما سرپرست باشگاه هستید، آیا از نتایج تیم راضی هستید؟

نتایج بهتر می‌شود. قبلا هم گفته‌ام و مطمئن باشید این تیم نتیجه می‌گیرد. الان هم می‌گویم که ما نتیجه خواهیم گرفت.

* تسنیم: هواداران استقلال از عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان در لیگ برتر و حذف از آسیا ناراحتند و در سوی دیگر، پرسپولیس نتایج خوبی در سال‌های اخیر گرفته است. در آستانه، دربی چه صحبتی برای آنها دارید؟

قبلا هم اعلام کردم که هواداران صبور باشند، چرا که روزهای خوبی خواهد رسید. از آنها می‌خواهم پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند.

* تسنیم: چه پاداشی برای پیروزی در دربی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید؟

هنوز بازیکنان را ندیده‌ام و برای دربی به تمرین نرفته‌ام.

* تسنیم: سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته که شما با قانون 90 به 10 درصد تماشاگران میزبان و میهمان مخالفت کرده‌اید. در این رابطه توضیح می‌دهید؟

من مخالفت نکرده‌ام. نمی‌دانم فتاحی سخنگوی شورای تأمین است یا سمتش چیست که حرف‌های خلاف واقع را می‌زند. پیشنهاد او و بهاروند رئیس سازمان لیگ حضور 90 به 10 درصدی تماشاگران میزبان و میهمان بود، اما همه اعضای کمیسیون شورای امنیت مخالفت بودند. کلیه دستگاه‌های نظارتی، پلیس تهران، یگان ویژه و حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مخالفت کردند، چون زیرساخت‌ها مشخص نیست. از کجا می‌خواهند هوادار استقلال و پرسپولیس را مشخص کنند؟ تفکیک و تشخیص اینکه هوادار استقلالی است یا پرسپولیسی، نیاز به ساز و کار درستی دارد. این دو باشگاه، استادیوم اختصاصی ندارند و هم ما و هم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس برای دیدار رفت و هم بازی برگشت مخالفت کردیم. حتی یک نفر هم نبود که با پیشنهاد سازمان لیگ موافقت کند. این پیشنهاد صرفا از سوی فتاحی و بهاروند مطرح شد، اما کسی موافقت نکرد. اینکه طرفدار استقلال بین تماشاگران پرسپولیسی بنشیند، پرسپولیسی بین استقلالی‌ها، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

* تسنیم: یعنی گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس هم مخالفت کرد؟

بله، آنها هم مخالفت کردند، حتی برای دربی برگشت هم تماشاگران نصف به نصف در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

* تسنیم: در روزهای اخیر شایعه شده که دیدار با پرسپولیس آخرین فرصت وینفرد شفر است. چنین چیزی صحت دارد؟

خیر، چنین چیزی صحت ندارد و ایشان با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

* تسنیم: پیش از بازی با نساجی مازندران، در تمرین استقلال حضور یافتید و شفر در حضور شما به بازیکنان گفت که کسی نباید با چهره ناراحت روی نیمکت بنشیند. آیا متوجه شدید که منظور شفر چه بازیکنی است؟

حرف شفر را شنیدم، او منطقی صحبت کرده است. بازیکنی که روی نیمکت بنشیند، نباید اعتراضی کند. باشگاه هم با قدرت از تصمیمات شفر حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

R1015150/P1435/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است