Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برخلاف مطالب و خبرهایی که این روزها در رسانه‌های مجازی منتشر می شود، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مشمول بازنشستگان و قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد رضا افشار گفت: گفت: طی روزهای اخیر، شاهد انتشار مطالب غیر موثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد بازنشستگی برخی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل صندوق های بازنشستگی هستیم که بیشتر گمانه زنی‌ رسانه‌ای است و فاقد مستندات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار با تاکید بر اینکه مدیرعامل صندوق بازنشستگی جزو مدیران بازنشسته محسوب نمی شود، گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مدیرعامل صندوق بازنشستگی نمی‌شود و ایشان تا بازنشستگی سنوات زیادی دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی اظهار کرد: انتشار برخی اخبار نادرست در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر در جهت تضعیف مدیران و کاهش انگیزه کارکنان در خدمت رسانی به مردم است؛ این در حالی است که در شرایط کنونی جامعه نیاز به آرامش دارد و نباید برای مخاطبان و گروه های هدف دستگاه‌های اجرایی نگرانی ایجاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازنشسته صندوق بازنشستگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898319

دیگر خبرها

  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت