Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در مصوبه اخیر این شورا آمده است؛ با توجه به فرارسیدن سال جدید تحصیلی و لزوم مدیریت تقاضای سفر و کاهش زمان تأخیر ناشی از ترافیک سنگین ابتدای مهرماه، بدین وسیله اعلام می دارد تردد انواع ناوگان پخش کالا در شهر تهران از اول لغایت یازدهم مهرماه 97 به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، از ساعت 6 تا 9 صبح ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز اعلام شده است که این محدودیت توسط دوربین های نظارت تصویری و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ کنترل و درصورت تخلف جریمه ورود ممنوع اعمال خواهد شد.
براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در پایان این مصوبه نیز از ناوگان حمل و پخش کالا خواسته شده است تا ترتیبی اتخاذ کنند ضمن همکاری و مساعدت در اجرای هرچه بهتر مصوبه ابلاغی و تسهیل در مدیریت ترافیک آغاز سال تحصیلی، نسبت به اطلاع رسانی و نظارت بر اجرای این مصوبه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی ترافیک شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران