Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده جهت ارائه خدمت به زائران اربعین گفت: تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جهت این ایام به عراق ارسال می‌شود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی مرعشی، در ارتباط با تمهیدات هلال احمر جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: برای این مسئله دو نوع ماموریت در داخل و خارج از کشور برای هلال احمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در داخل کشور و تا رسیدن به مرز‌های زمینی سازمان امداد و نجات اقدامات لازم را برای کمک به زائرین انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بخش دوم ماموریت هلال احمر مربوط به خارج از مرز‌ها بوده که شامل ارائه خدمات درمانی به زائران در کربلای معلا و نجف است و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اقداماتی انجام می‌دهد.

مرعشی گفت: هماهنگی‌های لازم با مسئول پزشکی سازمان حج و زیارت و امداد ونجات انجام گرفته و قرار است امکاناتی همچون دارو، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای اربعین به عراق ارسال شود که مکان و زمان استقرار آن‌ها در جلساتی مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر اربعین حسینی آمبولانس پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است

استاندار کرمان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده، گفت: تجهیزات زیادی به جنوب استان منتقل شده است. - اخبار استانها -

محمدمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره پیش‌بینی هواشناسی در ارتباط با ورود سامانه بارشی به استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان، اظهار داشت: از چند روز گذشته هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی در استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیرساختی از جمله راهداری و آب و برق و گاز همه پای کار آمدند، ادامه داد: تجهیزات لازم و مورد نیاز به منطقه منتقل شده و همه پل‌ها، سیل‌بندها و مسیل‌ها بازبینی شده است تا در صورت وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و راون‌آب‌ها اتفاق ناگواری نیفتد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شخصاً به جنوب استان کرمان سفر کردم و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در شهرستان‌های مختلف قرار گرفتم، گفت: بررسی‌های لازم انجام و در جاهایی که مشکلاتی وجود داشته پیگیری شده است که برطرف شود، تجهیزاتی که نیاز بوده هم به منطقه منتقل شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات بسیار مفصلی در جنوب استان فراهم شده است و در برخی از شهرها چیزی در حدود 70 تا 80 دستگاه لودر، بلدوزر و حتی تجهیزات بخش خصوصی نیز منتقل شده است، افزود: به کشاورزان، دامداران و عشایر اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شداحتمال بارش 80 میلی‌متر در جنوب استان کرمان

فداکار با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که عمده بارندگی‌ها در حوزه جازموریان اتفاق بیفتد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیشترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های جنوبی استان از جمله منوجان و قلعه‌گنج و پس از آن رودبار، جازموریان، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت و بخشی از شرق استان و شهرستان ریگان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم به دامداران انجام شده تا از دام‌های سبک و سنگین خود را محافظت کنند، ادامه داد: گروه‌های جهادی در منطقه به ویژه در شهرهایی که احتمال بارش‌ها زیاد در آنها وجود داشته، مستقر شدند تا در صورت ضرورت کمک کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکل زیادی به وجود نیاید و مشکلات احتمالی را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در خیلی از پل‌ها و مناطقی که احتمال خطر بیشتری وجود داشته تجهیزات در نزدیکی همان محل مستقر شده است و آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی وجود دارد و عمده مدارس جنوب استان کرمان نیز دو روز تعطیل شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است