Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه صدرا با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه صدرا شهریه ثابت را براساس اقدام غیرقانونی هر ساله بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش می‌دهد. دانشجوی دانشگاه صدرا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص مشکلات سال تحصیلی جدید دانشجویان این دانشگاه گفت: امسال ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه صدرا از طرف وزارت علوم حذف شده و مسئولان دانشگاه سیاست‌هایی برای جبران کمبود دانشجو اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ترم‌های دانشجویان را طولانی‌تر کردند و به جای هشت ترم به یازده و دوازده ترم رساندند از طرف دیگر دانشگاه پیام نور را که برای برگزاری کلاس‌ها اجاره کردند فقط روز‌های پنجشنبه و جمعه کلاس‌ها را برگزار می‌کنند و به دلیل کمبود زمان برای بسیاری از رشته‌ها واحد‌های کمی ارائه می‌کنند همچنین به جای اینکه طول ترم ۱۶ هفته آموزشی باشد براساس برنامه ریزی‌های ارائه شده بین ۱۲ تا ۱۳ هفته است.

این دانشجو خاطرنشان کرد: در مرداد ماه نیز براساس طرح تحولی اداری دانشگاه صدرا مدیران گروه و کارمندان را اخراج کردند و یک نفر کار سه نفر را در مجموعه انجام می‌دهد.

وی در خصوص افزایش شهریه نیز گفت: دانشگاه صدرا براساس اقدام‌های غیرقانونی شهریه ثابت را هر سال بین ۱۵ تا ۱۸ درصد علاوه بر شهریه متغیر افزایش می‌دهند. به همین دلیل بیشتر دانشجویان می‌خواهند از این دانشگاه انصراف دهند، اما شرایط انصراف را به قدری سخت کرده اند که دانشجو نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

این دانشجو اضافه کرد: برای انصراف از تحصیل دانشجو باید شهریه یک ترم ثابت و شهریه متغیر ۱۶ واحد آموزشی را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور را هم که برای برگزاری کلاس‌ها در نظر گرفتند امکانات کارگاهی برای رشته‌های فنی ندارد و شهریه دروس عملی را از دانشجو دریافت می‌کنند، اما این کلاس‌ها برگزار نمی‌شود.   لازم به ذکر است، خبرگزاری دانشجو تماس‌های مکرر با مسئولان دانشگاه صدرا داشت که بتواند علت این مشکلات را جویا شود و به اطلاع دانشجویان برساند اما متاسفانه ریاست این دانشگاه پاسخگو نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صدرا افزایش شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا

به گزارش قدس آنلاین طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به ۲۳۰۹ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف ۲ درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم ۰.۲۳ پایین آمده و به ۱۰۵.۳۹ رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۲۶ دلار و ۹۶ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۴۰ درصد افزایش ۹۵۸ دلار و ۵۶ سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/۶۳

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا