Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در نشست شهرداری ها چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات در شهرهای چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: افزایش خدمات در شهرها موجب رضایتمندی مردم می شود.

بهره گیری از ظرفیت های شهرها زمینه ساز توسعه است

وی بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت ها در هر شهر زمینه ساز توسعه است که شهرداری ها باید در این مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرداری ها ظرفیت ها وپتانسیل ها راشناسایی کنند، ادامه داد: توسعه نیازمند توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه است.

وی ادامه داد: توسعه بخش گردشگری موجب ورود مسافر و گردشگر به شهرها می شود و درآمد ها افزایش می یابد.

ارتقای زیر ساخت های گردشگری در شهرهای چهارمحال و بختیاری ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارتقای زیر ساخت های گردشگری در هر شهر ضروری است.

وی عنوان کرد: باید با تمام توان در مسیر توسعه استان حرکت کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران در شهرها ضروری است، بیان کرد: برداشتن موانع راه سرمایه گذاری بخش خصوصی موجب توسعه یک منطقه می شود.

وی بیان کرد: احداث هتل و مراکز اقامتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری در این استان باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورودی شهرها در چهارمحال و بختیایر ضروری است، ادامه داد: زیباسازی ورودی شهرها زمینه ساز توسعه گردشگری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورودی و خروجی تمامی شهرهای استان و به ویژه مراکز شهرستان های ۹ گانه باید طراحی و ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد.

وی عنوان کرد: بخش گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده در چهارمحال و بختیاری است که هنوز نتوانسته ایم از آن بهره کافی بگیریم.

کد خبر 4410803

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری و بررسی می‌شود. بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی میکنند.

اسماعیلی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان بوده که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب میباشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898194

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است