Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن حسینی شاهرودی در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان این حادثه، نوشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

وی در ادامه افزوده است: دفاع مقدس یادآور از خود گذشتگی و رشادت میلیون‌ها ایرانی است که در قالب اقوام مختلف همگی برای حراست از خاک مقدس ایران و صیانت از کلمه الله در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از مال و جان خویش مضایقه نکردند، گرامیداشت این هفته، بزرگداشت هشت سال ایستادگی و ایثار است؛ آن‌گونه مقاومتی که الگوی تمامی آزادی خواهان جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی همچنین آورده است: در آغاز چنین هفته غرورآمیزی، بار دیگر بدخواهی و کینه توزی شکست خوردگان از عظمت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را در حادثه تلخ حمله به جمعی از مردم مظلوم خوزستان در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز نمایان ساخت، شهری که در کنار آبادان و خرمشهر نمادی از بصیرت و صلابت ملت بزرگ ایران در رویارویی با ظالمان و زیاده خواهان جهان است.

حسینی شاهرودی تصریح کرده است: این جانب هم‌صدا با دیگر هموطنان خود این حادثه دردناک را محکوم کرده و به عنوان عضو کوچکی از خادمان ملت غیور ایران در مجلس شورای اسلامی از سوی خود و دیگر همسنگران در کمیسیون اقتصادی مجلس به  بازماندگان این حادثه و نیز نمایندگان محترم مردم شهیدپرور و جان برکف استان خوزستان تسلیت عرض کرده و مراتب اندوه یکایک مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی از وقوع این حادثه را به مردم شریف خوزستان اعلام می‌کنم.

وی تاکید کرده است: خداوند منان، خود تسلی بخش خانواده های داغدار شهدا و مجروحان این حمله کور تروریستی باشد.

کد خبر 4410605

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام تسلیت عملیات تروریستی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است