Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي شهرستان خرم آباد گفت: 567هزار قطعه جوجه يکروزه در شهريورماه امسال به سالن هاي پرورش مرغ گوشتي اين شهرستان تحويل داده شد.

به گزارش ايرنا مراد بيرانوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دليل گرماي شديد در فصل تابستان و کمبود بخشي از نهاده هاي مورد نياز مرغداران، جوجه ريزي واحدهاي مرغ گوشتي نسبت به ماه هاي فصل بهار 40 درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در خرم آباد با خنک شدن هوا و حمايت هاي جهاد کشاورزي در جهت عادي کردن روند تامين نهاده هاي خوراک طيور، جوجه ريزي و توليد گوشت مرغ در واحدهاي مرغ گوشتي شهرستان خرم آباد در شهريور ماه به روند عادي بازگشت.
وي ادامه داد: در شهريورماه امسال بيش از يک سوم مرغداران شهرستان خرم آباد اقدام به جوجه ريزي کرده و بيش از 567 هزار قطعه جوجه يکروزه وارد سالنهاي پرورش مرغ گوشتي شهرستان شد.
بيرانوند افزود: بيش از سه هزار تن انواع نهاده دان مرغداران توسط مديريت تنظيم بازار سازمان جهاد کشاورزي استان و شهرستان روزانه رصد و نظارت مي شود و اين اقدام در جهت کنترل قيمت و جلوگيري از توزيع خارج از شبکه توزيع نهاده ها، حمل آن را از مقصد بارگيري تا تحويل به توليد کننده نظارت مي کند.
مدير جهاد کشاورزي شهرستان خرم آباد گفت: پيش بيني مي شود از نيمه دوم مهرماه تا اواسط آبان سال جاري بيش از يکهزارو 200 تن مرغ گرم وارد بازار مصرف شود که از اين مقدار حدود 800 تن در بازار خرم آباد و حدود 400 تن نيز به بازار شهرستان ها و استانهاي همجوار حمل مي شود.
3210/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه مسکن شهرستان بستان آباد از اختصاص و الحاق ۶۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزند آوری در این شهرستان خبر داد و افزود: تامین زمین و کار مطالعاتی و نقشه کشی این مقدار زمین در شهرستان انجام و تحویل بنیاد مسکن برای زیرسازی و آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور بوده اظهار کرد: در شهرستان بستان آباد تا به امروز برای ۷۲ واحد زمین تحویل داد شده و اکثر آنها تکمیل و سکونت در آنها وجود دارد.

توری با بیان اینکه چهار هزار نفر در این شهرستان در فاز‌های دوم برای دریافت زمین ثبت نام کرده اند تصریح کرد: بعد از پالایش ۳۴۲ نفر، حائز شرایط دریافت زمین شده اند که برای آن‌ها زمین تدارک دیده شده است.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید