Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی صبح امروز دوشنبه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح اهواز با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از مردم خوزستان به امام زمان، مقام معظم رهبری و امت اسلامی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس هستیم و آن هم در خوزستان که سنگر مقاومت ملت ایران در این هشت سال بوده است و این هفته را نیز گرامی می داریم؛ یاد امام، شهدای دفاع مقدس و کسانی که از زن و مرد خوزستان در آن حادثه تلخ و تحمیلی بین المللی که بر علیه ملت به وجود آمده بود را نیز گرامی باید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حادثه اهواز کاملا طراحی شده از بیرون مرزهای کشور صورت گرفته و کاملا پیدا و مشخص شده که افراد تروریست از طرف کدام کشورها حمایت مالی، تبلیغاتی و رسانه ای صورت گرفته و در کجا آموزش دیده و از کجا آمدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی و قضایی در فرصت مناسب جزئیات این تروریست ها و کشورهای حمایت کننده آنها را به اطلاع عموم مردم می رسانند.

رضایی با اشاره به اینکه هیچ مادری از فرزند و هیچ فرزندی از مادر را نمی توان گرفت، بیان کرد: خوزستان فرزند وفادار ایران اسلامی است؛ در انقلاب، دفاع مقدس و قبل این حوادث خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و همه اقوام نقش پررنگی در این وفاداری داشته اند.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا و هویت ندارند، ادامه داد: اینکه عده ای خیال می کنند می توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، یک رویای تحقق ناشدنی است؛ خوزستان جزو لاینفک ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این حادثه درست در زمانی رخ داد که ترامپ، اسرائیلی ها و برخی کشورهای منطقه اعلام کردند که تابستان بسیار گرمی در مقابل ایران است؛ آنها تبلیغات بسیاری برای سوءاستفاده از نارضایتی های مردم در خصوص گرانی و بیکاری انجام دادند تا مردم بر علیه اقتدار و عزت نظام به صحنه بیایند ولی شکست خوردند.

رضایی با اشاره به اینکه دشمن از فراخوان مردم برای ضدیت با نظام ناامید شده است، گفت: با یک عملیات پر سر و صدا شکستی که از عدم استقبال ملت ایران به شعارها خورده بودند، قصد پوشاندن این شکست را داشتند.

وی اضافه کرد: امروز ملت ثابت می کنند که مردم خوزستان همیشه طلایه دار این انقلاب و نظام خواهند بود؛ هدف آنها این بود که شکست خود را با عملیات پر سر و صدایی حل و فصل کنند ولی باطن این عملیات تروریستی یأس و ناامیدی دشمنان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: افتخاری برای نیروهای مسلح است که رژه را در مکانی برگزار می کنند که خود مردم حضور دارند؛ حدود ۱۲ دقیقه طول کشید تا آنها به درک واصل شدند و اینکه در همان لحظه اول آنها را به هلاکت نرساندیم به خاطر حضور نیروهای مسلح در میان خود مردم بود.

رضایی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر فکر می کنید می توانید امنیت و اقتدار ایران را خدشه دار کنید، یک خوابی بیش نیست و بلایی سر شما می آوریم که در تاریخ ثبت و دیگر دست به این کارها نزنید.

رضایی عنوان کرد: به بیش از ۱۰ کشور آموزش می دهیم تا از مرزهای خود دفاع کنند؛ بعد از ۲۰۰ سال که ایران به ضعف رسیده بود ولی در دفاع مقدس پیروز شدیم مگر می شود این امنیت و اقتدار را به سادگی در کشور از بین برد.

وی اظهار کرد: ملت راه خود را ادامه می دهند حتی اگر انتقاد و اعتراضی دارند؛ از دولتمردان می خواهیم که هرچه زودتر مشکلات این مردم را

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: وزارت خارجه به تذکر دادن اکتفا نکند چون تمام این تروریست ها در کشورهای دانمارک، هلند و انگلستان هستند و از مراجع دیپلماتیک آنها را دستگیر و به نظام جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

کد خبر 4410814

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدا حمله تروریستی اهواز محسن رضایی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 گروهی از کاربران یوتیوب ویدیوی تبلیغی را دیدند که در واقع تبلیغات وزارت امورخارجه رژیم اسرائیل است. در این ویدیوی تبلیغاتی بخشی تقطیع شده از بیانات رهبری به همراه تصاویری از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق منتشر شده و سپس تصاویری از لندن قرار داده شده و ادعا می‌شود مقصد بعدی موشک‌ها انگلیس است. این ویدیو در ادامه می‌خواهد قبل از آنکه دیر شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی تحریم شود! این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!