Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:53:05 GMT

استخرهای لرستان آلودگی ندارند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۴۹۵

استخرهای لرستان آلودگی ندارند

با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شنا، بحث آلودگی استخرها همواره در طول سال و به‌ویژه فصل گرما شنیده می‌شود.

‌به گزارش ایسنا، اینکه گفته می‌شود آب استخرها در طول سال شاید یکی دو بار عوض شود، استخرها آلوده هستند و... همواره شنیده می‌شود.


علی یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با رد آلودگی استخرهای استان تأکید کرد: بدون تردید هر استخری که مشکل آلودگی داشته باشد، واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی آن را پلمپ می‌کند که تاکنون چنین موردی در استان نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط، استخرها را کنترل و نظارت می‌کنند و هر استخری مشکل داشته باشد بلادرنگ برخورد خواهند کرد.

عزیزپور یادآور شد: شاید بعضاً آب استخرها سه ماه هم عوض نشود اما شرایط تصفیه به گونه‌ای است که آلودگی متوجه شناگر نمی‌شود و هیچ‌گونه موردی که سلامت استفاده‌کنندگان را تهدید کند، وجود ندارد. البته هر وقت هم آب استخر آلوده شود باید آن را عوض کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: حدود 10 استخر که مالکیت آنها با اداره کل ورزش و جوانان است در استان وجود دارد که دست بخش خصوصی هستند و خوشبختانه شرایط خوبی دارند.

وی تأکید کرد: رعایت موارد بهداشتی را بارها به افرادی که استخرها را اداره می‌کنند گوشزد کرده‌ایم و طبق نظر کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تاکنون مشکلی که منجر به تعطیلی استخرهای تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان باشد، پیش نیامده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام استخر منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • شناسایی کنسرسیوم میکروبی موثر در حذف آلودگی‌های نفتی منطقه دهلران
  • پسماندسوزی اطراف تهران منبع آلودگی هوا است