Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نتایج آزمون تربیت داور قرآن کریم که در تابستان برگزار شد اعلام شده است.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این دوره در رشته‌های حسن حفظ، تجوید، صوت و لحن با حضور اساتید طراز اول کشوری چون استاد موسوی بلده، آقایی و یار احمدی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی ادامه داد: در آزمون نهایی رشته حسن حفظ ۱۷ نفر، صوت ۱۲ نفر، لحن ۱۰ نفر و تجوید ۱۹ نفر شرکت کردند که در نهایت ۱۱ نفر قبول قطعی این آزمون شدند.

وی افزود: البته برای آن دسته از افرادی که حد نصاب را کسب نکرده ولی نمره شان نزدیک به حد نصاب است تقاضای برگزاری آزمون مجدد کرده‌ایم تا ان شاء الله افراد بیشتری بتوانند قبول این آزمون  شناخته شوند.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: افرادی که قبول قطعی شده‌اند مدارک خود را به مرکز ارسال کرده  تا گواهی داوری آنان صادر شود و بعد از آن می‌توانند در مسابقات استانی داوری مسابقات را برعهده گیرند.

سلمانی با اشاره به اینکه در این دوره در رشته تجوید قبول قطعی نداشته‌ایم، اظهار کرد: این مسئله نشان دهنده ضعف  در رشته تجوید در خراسان جنوبی است و از این جهت در سال جاری و سال آینده دوره های تخصصی در این زمینه از جمله تربیت معلم تجوید را برگزار خواهیم کرد.

 وی با اشاره به اینکه این دوره با همکاری سازمان دارالقرآن کریم برگزار شده است، بیان کرد: برای برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت داور ۲۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۲ میلیون از محل شورای توسعه فرهنگ قرآنی و ۸ میلیون از محل اعتبارات قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بوده است.

کد خبر 4410802

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن