Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:42:04 GMT

ارزش روز پرتفوی سهام عدالت بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۵۲۰

ارزش روز پرتفوی سهام عدالت بیشتر شد

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایبِنا، بر اساس آمار تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی( به مجموعه یا سبدی از دارایی‌های مالی پرتفوی گفته می‌شود) سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است که با توجه به رشدهای اخیر شاخص بورس و افزایش قیمت سهام شرکت ها در بازار سرمایه ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت ۸۷۷ هزار و ۱۰میلیارد ریال برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می دهد از ۴۹ شرکت حاضر در این سبد تعداد ۳۵شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۲۷ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۸۰۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال حساب شده است.

بعلاوه اینکه در این پرتفوی، ۱۴ شرکت غیربورسی حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۳۸ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۷۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال است.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به افزایش قیمتی که نمادهای مختلف در بازار سهام در هفته‌های گذشته تجربه کرده‌اند از یک سو و نیز افزایش حدود ۴ برابری ارزش مجموع پرتفوی سهام عدالت بنظر می‌رسد در حال حاضر ارزش سهام عدالت هر یک مشمولان بین ۳ تا ۴ برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان