Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > آمریکا - ایسنا نوشت: وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی ونزوئلا اعلام کرد، دولت‌های شیلی، کلمبیا و مکزیک احتمالا در ترور ناکام ماه اوت نیکولاس مادورو نقش داشتند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی ونزوئلا با تاکید بر اینکه یکی از عوامل بازداشت شده بعد از حمله ناکام به نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا درباره چنین احتمالی شهادت داده است، گفت هیات‌های دیپلماتیک شیلی و مکزیک قصد خارج کردن مظنون مذکور به خارج از این کشور را داشتند که موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگز در کنفرانسی خبری در کاراکاس تاکید کرد: نمی‌دانم که آیا سفیر شیلی حاضر است تست دروغ‌سنجی انجام دهد یا خیر. شیلی باید توضیح دهد که کدام مقامش قصد کمک به فرار این مجرم را داشته است. کلمبیا و مکزیک هم باید توضیح دهند که چه کسی قصد تسهیل فرار این مظنون را داشته است.

این وزیر ونزوئلایی همچنین از بازداشت سه مظنون جدید در ارتباط با این حمله خبر داد. مادورو در چهارم اوت از تلاش برای ترور جان سالم به در برد. رئیس‌جمهوری ونزوئلا در یک رژه نظامی در پایتخت کشورش شرکت کرده بود که دو پهپاد بمب‌گذاری شده به سوی فرستاده شد. مادورو در این حمله آسیبی ندید اما تعدادی از سربازان مجروح شدند.

52310

کلید واژه‌ها : ونزوئلا - شیلی - مکزیک -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا شیلی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد