Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فریدن گفت:  این تعداد بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت توزیع شد.

علی معینی افزود: این بسته ها شامل نوشت افزار مورد نیاز یک سال تحصیل دانش آموز  با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و کمک به دانش آموزان نیازمند طرح مهر تحصیلی اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ارزش بسته های آموزشی توزیع شده 54 میلیون و 150 هزار ریال از محل در آمد موقوفه های  حاج اصغر کلانتری و بانو بیگم کلانتری دارانی تهیه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان نوشت افزار توزیع دانش آموزان بی بضاعت غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر