Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احیا محمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: از عصر امروز دوم مهرماه سال جاری مراسم باز خوانی عملیات والفجر ۹ در شهرستان مانه و سملقان با حضور مردم و مسئولان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این عملیات از سوی سپاه بازخوانی می‌شود، افزود: این عملیات به مدت یک هفته هر روز عصر در محدوده آشخانه به سمت بهکده رضوی بازخوانی شده و عموم مردم می‌توانند بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هر سال بازخوانی ۳۱ عملیات دوران دفاع مقدس به استان های کشور ابلاغ می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز بازخوانی عملیات والفجر ۹ به خراسان‌شمالی به دلیل شباهت این خطه به منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس به لحاظ کوهستانی بودن واگذار شده است.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با انجام عملیات والفجر۸ جزیره فاو را تصرف کردند که فشار دشمن در این منطقه بسیار بود، یادآورشد: هدف از انجام عملیات والفجر ۹ کاهش فشار نیروهای دشمن در منطقه فاو و در نهایت تصرف شهر سلیمانیه عراق بود.
وی با ذکر اینکه عملیات والفجر ۹ در کردستان یک منطقه کوهستانی و در اسفند ماه انجام شد، عنوان کرد: خراسان‌شمالی نیز به دلیل کوهستانی بودن شباهت بسیاری به منطقه عملیاتی آن زمان داشته که به همین منظور بازخوانی والفجر۹ در این استان صورت می‌گیرد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن والفجر9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی در استان توسط اورژانس در طرح نوروزی خبر داد.

دکتر تقی دولت آبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین سال جاری ۱۸۰۰ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس استان انجام شده است، اظهار کرد: طی مدت مذکور ۳۵۶ ماموریت تصادفی و ۱۴۶۶ ماموریت غیرتصادفی انجام شده است.

وی گفت: تعداد فوتی های ماموریت های تصادفی طی این مدت ۱۲ نفر و غیر تصادفی ۲۷ نفر بوده است.

دکتر دولت آبادی افزود: تعداد بیماران منتقل شده به بیمارستان در ماموریت های تصادفی ۴۵۲ نفر و در ماموریت های غیر تصادفی ۸۸۲ نفر بوده است.

به گفته وی، تعداد درمان در محل ماموریت های تصادفی ۸۰ ماموریت و در غیرتصادفی ۴۹۹ ماموریت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • امامزاده شاه‌ سلیمان علی(ع)؛ زیارتگاه‌ مورد اقبال خراسان جنوبی‌ها
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی