Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:38:38 GMT

۷ دلیل قانع‌کننده برای توجه بیشتر به سئو

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۵۸۷

۷ دلیل قانع‌کننده برای توجه بیشتر به سئو

اگر کسب و کاری دارید یا در حوزه‌های تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار می‌کنید، حتما با سئو سر و کار داشته‌اید. اما چرا سئو مهم است و چرا باید برایش هزینه کرد؟ خیلی‌ها در نگاه اول آن را جدی نمی‌گیرند و یا فکر می‌کنند صرف هزینه برای سئو، نمی‌ارزد، یا آن را به بعد موکول می‌کنند و پرداختن به سئو را اولویت نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هفت دلیل وجود دارد که شما باید بیش از این‌ها به سئو بها بدهید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

.۱  هنوز کار می‌کند!

قبل از هر چیز، مهم این است که تکنیک‌های سئو همچنان جواب می‌دهند. اگر از این تکنیک‌ها بهره بگیرید همچنان جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر پیدا می‌کنید و از آن مهمتر اینکه ترافیک ارگانیک بیشتری نصیب سایت‌تان می‌شود.

.۲  قرار نیست به این زودی‌ها تعطیل شود

بر پایه نحوه ارتقای موتورهای جستجو، قرار نیست در آینده، لااقل نه تا آنجا که قابل پیش‌بینی است، از کاربرد مفید سئو کاسته شود. امروزه نه تنها متن‌ها، بلکه عکس‌ها و ویدئوها هم با همان متدهای سئو در موتورهای جستجو جایگاه می‌گیرند. بنابراین موفقیت سئو مادامی که اساسا وجود دارد، حتمی است.

 .۳ به صرفه است

در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغات آنلاین، مانند پی.پی.سی، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مارکتینگ، سئو همچنان به صرفه‌تر است و بازگشت سرمایه و سودآوری خوبی دارد. شاید شبکه‌های اجتماعی برای ساختن تصویر برند شما لازم و مفید باشند، اما سئو قطعا برای جایگاه حضور آنلاین شما ضروری است.

.۴  موتورهای جستجو سهم بازار بیشتری نصیبتان می‌کنند

طبق آمارهای جهانی، ۸۰ الی ۹۰ درصد از مشتریان قبل از خرید، سری به موتورهای جستجوی اینترنتی می‌زنند تا ببینند بقیه در این مورد چه نوشته‌اند. این روزها در کشور ما نیز همین اتفاق رخ می‌دهد. آیا می‌خواهید جایگاهی در صفحات اول جستجوی مشتریان داشته باشید؟ بدون استراتژی‌های سئو، آنها خیلی به سختی ممکن است حتی شما را در بین رقبا پیدا کنند.

 .۵جستجوی منطقه‌ای و کاربری گوشی همراه ارتقا یافته

روز به روز به تعداد کاربرانی که با گوشی همراه خود در اینترنت جستجو می‌کنند، افزوده می‌شود. با این انفجار استفاده از تلفن همراه، دنیایی از تکنیک‌های جدید سئو به روی شرکت‌ها باز شده است مانند ارتقای جستجوی منطقه‌ای. از این طریق حتی بهتر از قبل توسط مشتری‌ها پیدا خواهید شد.

 .۶پروفایل محتوایی خوب نداشتن، آسیب است

گوگل با هر تغییر و به‌روزرسانی در الگوریتم‌های جستجو، نوع نگاهش به وبسایت‌ها را تغییر می‌دهد. مواردی که تا چند سال قبل وجود نداشت، مثل شاخص‌های شبکه‌های اجتماعی، حالا در سیستم رنکینگ سهم مهمی پیدا کرده‌اند. اینگونه نگاه کنید که شاخص‌های ارزیابی که گوگل تعریف می‌کند، در واقع همان مواردی هستند که برای داشتن یک سایت موفق لازم دارید و بدون آن‌ها، خودبه‌خود سایت شما در معرض ضرر و آسیب خواهد بود.

۷. رقیب‌های شما روی سئو کار می‌کنند

یکی از معتبرترین سئوکاران دنیا می‌گوید: «به یاد داشته باشید که سئو یک فرایند بدون انتها است. اگر به جلو حرکت نکنید و جایگاه خود را ارتقا ندهید، بازی را به رقیبی که این کار را می‌کند می‌بازید. این واقعیت ساده‌ای است که فرایند سئو با آن کار می‌کند».

خب، نگذارید رقبایتان از غفلت شما نردبانی برای بالا رفتن خود بسازند؛ سئو را جدی بگیرید.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازاریابی محتوا تولید محتوا سئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)

عصر ایران - در عکس های زیر مجموعه ای از کتاب های غول پیکر دیده می شود که در قرن هجدهم توسط یک کشیش در اسپانیای نو نوشته شدند. این مجموعه در حال حاضر در کتابخانه دانشگاه مستقل ملی مکزیک نگهداری می شود.

با طول نزدیک به یک متر، این کتاب ها با استفاده از پوست حیوانات، چوب و چرم آماده شده و حاوی نوشته ها و نوت های موسیقی برای مراسم مذهبی هستند.

بیشتر مجموعه به رغم شرایط نامساعدی که طی یک قرن گذشته در آن قرار داشتند، همچنان در وضعیت خوبی همراه با جلد های اصلی خود قرار دارند. با این وجود، دو کتاب فاقد جلد اصلی خود هستند. همچنین، یک کتاب از این مجموعه مفقود است و پژوهش برای یافتن آن ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این یک دنیای فانتزی نیست، محله ای در مکزیک است! (عکس)

دیگر خبرها

  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است