Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد معتمدی خواننده برای تیتراژ مستندهای «عتبات کلمات» هفت آواز ماندگار و دلنشین با اشعار عاشورایی اجرا کرده که از شبکه چهار پخش می‌شود. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مستند پرتره «عتبات کلمات» به تهیه‌کنندگی سجاد نوروزی ویژه ایام محرم تهیه و تولید شد و این برنامه نگاهی دارد  به 10 شعر برجسته  عاشورایی که میان اهل ادب شهره شده‌اند و به بهانه این شعرها به سراغ شاعر آنها می‌رود و زمانه، زندگی‌اش و چگونگی  رسیدن به این شعر را در قالب یک مستند پرتره بازگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد معتمدی خواننده جوان کشورمان برای تیتراژ مستندهای «عتبات کلمات» هفت آواز ماندگار و دلنشین با اشعار عاشورایی اجرا کرده است. محمد معتمدی تیتراژ پایانی این ویژه برنامه را با شعری از استاد مجاهدی اجرا کرده و برای تیتراژهای ابتدایی «عتبات کلمات» از اشعار آیینی و عاشورایی شاعرانی همچون علیرضا قزوه، احمد علوی، افشین علا، هادی جانفدا، سعید بیابانکی، یوسفعلی میرشکاک  و محمد علی مجاهدی استفاده کرده است.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی رسانه ملی تلویزیون موکب تسنیم امام حسین (ع) ماه محرم شبکه چهار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی رسانه ملی تلویزیون امام حسین ع ماه محرم شبکه چهار موسیقی رسانه ملی تلویزیون امام حسین ع ماه محرم شبکه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران

به گزارش "ورزش‌ سه"، حامد تهرانی در جریان دیدار جنجالی پرسپولیس و سپاهان صحبت‌هایی در شبکه پرسپولیس علیه سپاهان و هوادارانش به زبان آورده که تازه حالا پس از چند روز و حواشی مربوط به صحبت‌های آن هوادار سپاهانی مورد توجه قرار گرفته و در فضای هواداری میان سپاهانی‌ها در حال دست به دست شدن است. 

بخشی از صحبت‌های حامد تهرانی، مجری شبکه پرسپولیس، علیه سپاهان و هوادارانش اینطور مطرح شده است: «باعث اختلال در لیگ برتر هستید. سپاهان و هوادارانش را یک فصل از لیگ برتر کنار بگذارید و ببینید چه آرامشی به لیگ برمی‌گردد. چه آرامشی به فوتبال‌مان برمی‌گردد. سقف قرارداد منفجر نمی‌شود. آب آلوده درنمی‌آید. چشمی درنمی‌آید و ...»

این صحبت‌های مجری پرسپولیس در حالی که چند روز از بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی سپری شده و زردهای اصفهان و سرخ‌های تهران در هفته 26 نیز با رقبای خود بازی کرده‌اند، با واکنش شدیدی از سوی جامعه هواداری و همین‌طور پیشکسوتان باشگاه سپاهان مواجه شده است و باشگاه نیز ظهر روز سه‌شنبه به همین دلیل از مجری شبکه پرسپولیس شکایت کرد.

تازه‌ترین واکنش به این ماجرا را پیام نیازمند داشته و ساعتی پیش هم محمد کریمی که بازیکنی آرام و خوش اخلاق و دور از حاشیه شناخته می‌شود، از حامد تهرانی خواسته تا از سپاهانی‌ها عذرخواهی کند. کریمی همچنین در استوری خود به این موضوع اشاره کرده که رفتارهای اینچنینی فضای هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان را مسموم می‌کند و از اینکه این صحبت‌ها در رسانه رسمی پرسپولیس عنوان شده، حیرت کرده است.

علاوه بر محمد کریمی کاپیتان سپاهان، شهریار مغانلو، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور و همچنین برخی پیشکسوتان باشگاه نظیر مهدی جعفرپور و سیدمهدی سیدصالحی به این صحبت‌های مجری شبکه پرسپولیس واکنش داده‌اند و خواستار برخورد با آن شده‌اند که البته باشگاه پرسپولیس هم به دلیل ادبیاتی که محمد دانشگر در استوری خود به کار برده از مدافع سپاهان شکایت کرده است.

این جدیدترین حاشیه بازی کلاسیک فوتبال ایران است که هر دو از ریشه باشگاه شاهین هستند، اما اتفاقات دو دهه اخیر سبب شده هواداران هر سال نسبت به سال قبل از هم فاصله بیشتری بگیرند.

استوری میلاد زکی‌پور در واکنش به حرف‌های مجری شبکه پرسپولیساستوری محمد دانشگر که با ادبیات خاصی گلایه خود را بیان کرده و پس از شکایت باشگاه پرسپولیس حالا با واکنش تندی از سوی مدیر رسانه پرسپولیس نیز همراه شده است.پیام نیازمند هم با انتشار این استوری از خجالت مجری شبکه پرسپولیس در آمده است.استوری سید محمد کریمی کاپیتان سپاهان در خصوص صحبت‌های حامد تهرانیشهریار مغانلو هم با انتشار این استوری به تمجید از سپاهان و هوادارانش پرداخته است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین