Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@14:00:43 GMT

فیلم/ متلک سنگین مجری پایش به وزیر پُرحاشیه!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۶۳۹

‍‍‍‍‍‍

مجری برنامه پایش خطاب به آقای وزیر : «حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن هم بلد نیستی؟»

دریافت 4 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز برنامه پایش قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش شبانه روزی حفاظت از محیط زیست در گیلان

حمزه عشوری ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن و ماه پرخیر و برکت رمضان و تقارن آن با عید نوروز و بهار طبیعت گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام نوروز و حضور گردشگران در عرصه‌های طبیعی، بویژه مناطق تحت مدیریت سازمان و نیز فرصت طلبی متخلفین جهت انجام تخلفات شکار و صید، ساخت و ساز غیر مجاز و زمین خواری انجام گشت وکنترل مستمر ونظارت بر حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در مناطق تحت مدیریت را در دستور کار یگان این اداره کل قرار دارد.


مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: نیرو‌های حاضر به خدمت نسبت به هر گونه تخریب و تصرف و تغییر کاربری در مناطق تحت مدیریت سازمان با جدیت وارد عمل شده ودر خصوص مناطق آزاد در کمترین زمان ممکن نسبت به انعکاس موضوع به مبادی ذیربط از جمله اداره منابع طبیعی و آبخیز داری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی حوزه استحفاظی اقدام می‌نمایند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص شکار و صید غیر مجاز، آتش سوزی و تخریب را از طریق شماره سامانه ۱۵۴۰ به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اطلاع دهند.
 
عشوری همچنین در پایان اظهار داشت: تهیه بروشور‌های آموزشی در خصوص مناطق تحت مدیریت استان و ارائه به گردشگران و میهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، توزیع کیسه‌های جمع آوری زباله در بین گردشگران و تعیین محل‌های جمع آوری زباله در مناطق تحت مدیریت بویژه در روز طبیعت هم از اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در ایام نوروز محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  •  برپایی ۸ ایستگاه پایش و غربالگری سلامت در خراسان شمالی
  • پایش شبانه روزی حفاظت از محیط زیست در گیلان
  • ۴۶۷ نفر از زندانیان کردستان از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند
  • بهره‌مندی ۴۶۷ نفر از زندانیان کردستان از ارفاقات قانونی
  • آغاز اجرای طرح پایش الکترونیکی محکومان سابقه‌دار بزه سرقت در خراسان رضوی
  • آغاز اجرای طرح پایش الکترونیکی محکومان سابقه دار بزه سرقت
  • پایش ۳ هزار و ۴۰۰ رأس دام سنگین در بیرجند
  • هاآرتص: نتانیاهو، اسرائیل را به لبه پرتگاه نیستی کشانده است
  • مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند! (عکس)
  • توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!