Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ایفای اردکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی موفق شد تیم قدرتمند و صدر جدولی پارس جنوبی بوشهر را مغلوب کند. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ استانها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردکان؛ تیم ایفای اردکان شب گذشته در هفته نوزدهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف صدرنشین این مسابقات رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد، اردکانی‌ها موفق شدند در رقابتی دیدنی با قضاوت ابراهیم اکبرپور و رضا سخنانی با نتیجه 6 بر 3 در مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر به پیروزی برسند.

گل‌های نماینده اردکان در این رقابت پر برخورد را در این دیدار سید امین میرحسینی، علی طالبی، مهدی مسیحایی و محمد بهجتی به ثمر رساندند.

علی رحیمی، سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایفای اردکان پس از کسب این پیروزی ارزشمند در گفت‌و‌گویی کوتاه اظهار داشت: تیم ما در یکی از بهترین حالت‌های آمادگی خود از زمان تشکیل تیم قرار دارد و با وجود اینکه پارس جنوبی بوشهر، ملی پوش‌های زیادی داشت ما توانستیم با اتکا به جوانان و یک رقابت منطقی حریف خود را شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام کویر اردکان، دیگر نماینده فوتبال ساحلی این شهرستان نیز عصر دیروز در ورزشگاه شهید پیوسته زاهدان با نتیجه 6 بر 2 مقابل شهرداری چابهار شکست خورد تا همچنان در قعر جدول این مسابقات باشد.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است

به گزارش خبرآنلاین ، علی جبلی ملی پوش شنا ایران اظهار داشت: در تمامی استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند. فدراسیون شنا و هیات‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی افزود: ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان، افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن بدست می‌آید.

این قهرمان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898208

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند