Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا، محمد رضا افشار گفت: گفت: طی روزهای اخیر، شاهد انتشار مطالب غیر موثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد بازنشستگی برخی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل صندوق های بازنشستگی هستیم که بیشتر گمانه زنی‌ رسانه ای است و فاقد مستندات است.

افشار با تاکید بر اینکه مدیرعامل صندوق بازنشستگی جزو مدیران بازنشسته محسوب نمی شود، گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مدیرعامل صندوق بازنشستگی نمی‌شود و ایشان تا بازنشستگی سنوات زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متاسفانه انتشار برخی اخبار نادرست در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر در جهت تضعیف مدیران و کاهش انگیزه کارکنان در خدمت رسانی به مردم است؛ این در حالی است که در شرایط کنونی جامعه نیاز به آرامش دارد و نباید برای مخاطبان و گروه های هدف دستگاه های اجرایی نگرانی ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل بازنشسته صندوق بازنشستگی سنوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری سمنان اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، افزود: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

کد خبر 845399 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»