Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@20:36:23 GMT

حزب‌الله کانال ارتباطی ویژه با «حافظ اسد» داشت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۷۱۳

حزب‌الله کانال ارتباطی ویژه با «حافظ اسد» داشت

به گزارش خبرگزاری تقریب، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومة» (وابسته به حزب‌الله) در پارلمان لبنان فاش کرد حزب‌الله کانال ارتباطی ویژه‌ای با «حافظ اسد» (رئیس‌جمهور سابق سوریه) داشته و واسطه این کانال ارتباطی «باسل» پسر حافظ اسد بوده است.
 
بر اساس گزارش شبکه‌ «المیادین»، فضل‌‌الله همچنین فاش کرد در جنگ 1993 رژیم صهیونیستی علیه لبنان، عده‌ای قصد داشتند در یک فتنه‌انگیزی، ارتش لبنان را در خطوط تماس میان محل‌های استقرار نیروهای مقاومت و نوار مرزی اشغال شده در جنوب لبنان قرار دهند اما حافظ اسد از طریق «امیل لحود» فرمانده ارتش وقت و پسرش باسل از این موضوع آگاه و جلوی اجرایی شدن آن را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حافظ اسد از سال 1970 تا 2000 (30 سال) ریاست‌جمهوری سوریه را در اختیار داشت و پس از درگذشت، فرزندش «بشار» این منصب را بر عهده گرفت.
 
رژیم صهیونیستی در سال 1993 تهاجم هفت روزه‌ای به جنوب لبنان تحت عنوان «عملیات تسویه حساب» داشت و در این حمله سیصد نفر به شهادت رسیدند. هزاران نفر مجروح و بیش از چهارصد هزار نفر از مردم جنوب لبنان نیز آواره شدند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان امروز جمعه تجهیزات جاسوسی در پایگاه «بیض بلیدا» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار دادند.

طبق اعلام وبگاه لبنانی العهد، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد این پایگاه را با سلاح‌های مناسب مورد حمله قرار دادند که مستقیما به اهداف اصابت کردند.

پیش از این هم مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در غزه صبح امروز (جمعه) تجمع سربازان دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه الراهب با توپخانه هدف قرار دادند.

حزب‌ الله لبنان همچنین اعلام کرد: ما با توپخانه تیم فنی دشمن صهیونیستی را حین تعمیر تجهیزات جاسوسی در پادگان «رامیم» هدف قرار دادیم که منجر به تلفاتی در میان نیروهای دشمن شد.

براساس گزارش الجزیره، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد: پایگاه بیت هیلل را در واکنش به تجاوزان رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با موشک هدف قرار دادیم.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌ الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها