Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:54:25 GMT

کارانکا: جذب انصاری فرد دست من نیست

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۷۲۷

کارانکا: جذب انصاری فرد دست من نیست

باشگاه انگلیسی با گذشت چند هفته از پروسه اضافه کردن مهاجم ایرانی به فهرست نفرات خود هنوز با این بازیکن به توافقی نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا می گذرد اما با این وجود هنوز پروسه انتقال کریم انصاری فرد به ناتینگهام فارست در چمپیون شیپ نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی بعد از فسخ قرارداد در آخرین ساعات پنجره تابستانی به عنوان بازیکن آزاد مد نظر ناتینگهامی ها قرار گرفته بود اما هنوز این انتقال جنبه رسمی به خود نگرفته تا ابهامات هر روز پیرامون آن بیشتر شود.


در شرایطی که رسانه های انگلیسی از اوج گرفتن اختلافات طرفین در خصوص بندهای قرارداد خبر می دهند و مدعی هستند بعید به نظر می رسد این اختلافات تا چند روز آینده حل و فصل شود سرمربی اسپانیایی ناتینگهام در جدیدترین اظهارنظر خود پیرامون ستاره ایرانی مدعی شد امضای قرارداد و حل کردن مشکلات دست او نیست و سران باشگاه باید در این راه تلاش کنند.


آیتور کارانکا در گفتگویی که با سایت ناتینگهام پست داشت پیرامون خرید مهاجم ایرانی فصل گذشته المپیاکوس گفت:« باور کنید جزئیات بیشتری از پروسه خرید کریم انصاری فرد ندارم. تنها می دانم باشگاه در حال پیگیری این انتقال است از همین رو چون وظیفه من این است که 11 نفر از بهترین بازیکنان حاضر در تیم را به میدان بفرستم و برای موفقیت تیم تلاش کنم دیگر بستن قرارداد انصاری فرد دست من نیست».


سرمربی اسپانیایی که شاگردانش با دو برد متوالی توانستند تا رده هشتم جدول چمپیون شیپ صعود کنند با ابراز شادمانی از این نتایج مدعی شد همچنان امیدوار به تقویت خط حمله تیم با هفدهمین خرید این فصل است که کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان مد نظر او برای این تقویت محسوب می شود که باید منتظر ماند و دید روند انتقال یکی دیگر از ستاره های تیم ملی ایران به این لیگ مهیج به کجا کشیده خواهد شد.

ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ انصاری بااشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تعهدات آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به سکونتگاه‌های غیر رسمی استان ۸۹ هزارو ۵۸ نفر ساعت بود، گفت: با اقدامات انجام شده این میزان در سال گذشته به ۹۸ هزار و ۶۳۸ نفر ساعت رسید که رشد ۱۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را افزایش مهارت نیروی انسانی ساکن در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی عنوان کرد و افزود: تحقق سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی نیز از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌هاست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: از جمله برنامه‌های ستاد بازآفرینی شهری ارتقاء توانمندی و مهارت افراد برای فراهم کردن زمینه‌های اشتغال است.

به گفته انصاری اداره کل فنی و حرفه‌ای موظف است بر اساس نیازسنجی‌های مورد قبول جامعه، آموزش‌های مهارتی را به منظور توانمندسازی افراد جامعه برای ورود به بازار کار ارائه و شاغلان فعال در محیط کار را نیز برای پایداری در این محیط توانمند کند.

وی افزود: دولت سیزدهم به افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ویژه در سکونت‌گاه‌های غیررسمی توجه جدی دارد و این موضوع موجب شده که سهم اقشار کم درآمد جامعه در اشتغال کشور افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت